loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 198 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کم حجم Circus World 2013 با لینک مستقیم

بازی بسیار زیبا و کم حجم Circus World که توسط شرکت Excalibur Publishing Limited برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته و انتشار یافته است ، این بازی یک سبک استراتژیک سرگرم کننده دارد که شما در آن باید مدیریت یک سیرک را بر عهده بگیرید ، در بازی شما باید با استخدام کارکنان حرفه ای سیرک و با مدیریت بر خرید و بودجه و سرمایه گذاری به یه سیرک بزرگ تبدیل شود . چادر سیرک شما اول راه کوچک می باشد که رفته رفته با تهیه چادر های بزرگتر تبدیل به یه سیرک بزرگ خواهید شد . در اول راه شما در سراسر انگلستان سیرک را برگزار میکند که با بزرگتر شدن و معروف شدن در فرانسه و نیویورک نیز سیرک را برگزار خواهید کرد ، بازی دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی می باشد که قابل نصب بر روی انواع سیستم های مختلف و ضعیف است.
admin بازدید : 249 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود انیمیشن Phineas And Ferb Animal Agents 2013 با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Phineas And Ferb Animal Agents
سال تولید : ۲۰۱۳
ژانر : انیمیشن
کیفیت : بسیار خوب DVDRip
فرمت : Mkv
حجم : ۷۰۰ MB
مدت زمان : ۲ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : ندارد

خلاصه داستان :  داستان این انیمیشن در مورد یک پستاندار آبزی و منقاردار و صدفخوار جنوب استرالیا است که علیه جرم و جنایت مبارزه می کند ، او به همراه دوستان خود که عضوی از گروهی به نام OWCA هستند علیه ظالمان دست به شورش می زنند و …..

admin بازدید : 133 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Ray دانلود مستند ری هری هاوسن Ray Harryhausen: Special Effects Titan

Ray Harryhausen: Special Effects Titan (2011) BRRip 720p x264

نام مستند : Ray Harryhausen: Special Effects Titan

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم : ۷۳۴ مگابایت

کیفیت : BRRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با مستند فوق العاده Ray Harryhausen: Special Effects Titan در خدمت شما بازدید کنندگان گرامی دانلودها هستیم. در این مستند به سراغ ری هری هاوسن یکی از تاثیر گذارترین و بزرگترین شخصیت های هالیوود و کارهای بزرگی که انجام داده است رفته و با او به مصاحبه خواهیم نشست. او نویسنده ، تهیه کننده و خالق انیمیشن های بزرگی نظیر کینگ کونگ ، سندباد و… همچنین خالق جلوه های ویژه در فیلم های سینمایی نظیر مومیایی ، برخورد تایتان ها و غیره است.در این مستند با شخصیت های بزرگی چون پیتر جکسون ، جیمز کامرون ، استیون اسپیلبرگ ، تونی دالتون و غیره مصاحبه و گفتگو خواهیم کرد و با نحوه ی ساخت فیلم های انیمیشنی و جلوه های ویژه در فیلمهای گوناگون آشنا خواهیم شد…

admin بازدید : 159 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2011 براي موبايل 240x320

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است :
- اضافه شدن Champions league
- اضافه شدن ليگ اروپا
- رابط كاربري قوي
و.....
admin بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کبریت ها برای گوشی های NOKI Symbian S60 V5
بازی کبریت ها از معدود بازی هایی است که قابلت NIM  یعنی بازی دونفره را در یک گوشی فراهم می کند.در این بازی باید بازیکنان با جایگزین کردن کبریت ها در یک سط خاص حریفشان را مجبور به باخت یعنی برداشتن آخرین کبریت کنند..این بازی بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
admin بازدید : 173 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه BlackBerry Software and Games Collection 2011

| دانلود رایگان مجموعه 101 نرم افزار، بازی و تم مخصوص گوشی های بلک بری با لینک مستقیم |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان BlackBerry Software and Games Collection 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 101 نرم افزار، بازی و تم سیستم عامل بلک بری می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. بلک بری یک نام تجاری تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال 1999 اداره می شود. بلک بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای دردست اقدام است. همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدئویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی می باشد. بلک بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. گوشی ها بلک بری دارای توانایی ها و امکاناتی هستند که در دیگر تلفن های همراه موجود نمی باشد. یافتن نرم افزارها و بازی های بلک بری در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار ها و بازی های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 101 برنامه وبازی معروف و پر کاربرد گوشی های بلک بری قرار گرفته است. برنامه های این مجموعه شامل چهار دسته مختلف که شامل نرم افزارهای سیستمی، نرم افزارهای اینترنت، بازی ها و تم ها می باشد. همچنین سعی شده در این مجموعه پرکاربرد ترین نرم افزارها و بهترین بازی های سال 2011 قرار داده شوند.
admin بازدید : 155 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Fast and furius 5 official movie برای گوشی های s60v5
وقتی نام بازی Fast_and_Forius را می شنویم به جرات می توان گفت یاد سرعت و خشم در این فیلم می افتیم.اما اینبار برای شما نسخه 5 این بازی را قرار داده ایم این بازی به سبک رالی می باشد و بسیار هیجان انگیز می باشد که بر روی گوشی هایی باسیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

admin بازدید : 144 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
barbie in the pink shoes 2013 cover دانلود انیمیشن Barbie in the Pink Shoes 2013

 

Barbie in the Pink Shoes BDRip (2013) Mkv

نام انیمیشن: Barbie in the Pink Shoes – باربی در کفش های صورتی

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۵۶۰/۹۵۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سفری ماجراجویانه و جادویی را با باربی در مسیر رقصش طی نمایید، رقص باله ای با رویاهای بزرگ! وقتی که باربی با یکی از بهترین دوستانش سرگرم تمرین رقص با کفش های صورتی زیبایش می باشد و …

admin بازدید : 144 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

GeekUninstaller 1.1.0.12 ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود .

soft98

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 5,612
  • بازدید کلی : 72,710
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ