loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 145 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Madagascar-2
الکس شیر، مارتی گورخر، ملمن زرافه و گلوریای اسب آبی که از باغ وحش نیویورک گریخته اند، سر از میان طبیعت وحشی آفریقا در می آورند. جایی که الکس با بقیه اعضای خانواده اش ملاقات می کند و …
admin بازدید : 1134 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Toy Story 2   بازی داستان اسباب بازی ها برای PC

بازی Toy Story 2 بر گرفته از نسخه ی دوم انیمیشن زیبا و محبوب داستان اسباب بازی ها می باشد که در سال ۱۹۹۹ بر روی پرده های سینما قابل مشاهده بود . Toy Story اولین انیمیشن بلند شرکت معتبر و شناخته شده ی والت دیزنی می باشد . اولین نسخه ی این انیمیشن که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد ، به یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های جهان تبدیل شد و والت دیزنی را بر آن داشت که نسخه های دوم و سوم آن را نیز روانه ی بازار کند . بازی داستان اسباب بازی های ۲ داستان جالبی دارد که در آن تعدادی اسباب بازی حذاب دور هم جمع شده و دست به کار شده تا دست به کار بزرگی بزنند .

در بازی Toy Story 2 شما در نقش شخصیت های مختلفی حاضر خواهید بود که یکی از آن ها آدم فضای کوچک و جذابی است که میتواند کارهای جالبی را انجام دهد ، مثل پرواز کردن و تیر زدم و … بازی زیبای داستان اسباب بازی ها ، به صورت ۳ بعدی طراحی و ساخته شده است که با توجه به قدیمی بودن آن ، گرافیک و گیم پلی خوبی نیز دارد . بازی Toy Story 2 در زمان خود یکی از بهترین بازی های سبک فکری و ماجرایی بود که هواداران بی شماری نیز داشت . بازی Toy Story 2 می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای دوست داران بازی های کارتونی باشد . شما دوستان عزیز هم اکنون بازی Toy Story 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 468 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Winning Eleven 3   بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC
امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .
admin بازدید : 356 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 1212 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کماندو ها 2   Commandos 2 Men of Courage کم حجم برای PC

گروهی از کماندوهای حرفه ای در اختیار شما هستند و باید به جنگ با دشمنان ، در جنگ جهانی دوم بروید ،  بازی Commandos 2 Men of Courage  که یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد ، یکی از محبوب ترین بازی های دوره ی خود بوده است ، حتی در حال حاضر که بازی های استراتژیک با گرافیک های دیدنی وارد بازار شده اند ، هنوز هم سری بازی کماندوز ، طرفداران خاص خود را دارند .

در تیم ویژه ی شما چیزی کم نیست ! شما تک تیرانداز ، تخریب چی ، نیروی ویژه و … را دارید ، تنها باید آن را مدیریت کنید تا یک سری مراحل جذاب و نفس گیر را با کمترین تلفات و کمترین حرکات ! به پایان برسانید ، بازی کماندو ۲ گرافیک خوبی دارد . مراحل فوق العاده متنوع و جذاب طراحی شده اند . در میان مراحل باید اسلحه های دشمن را سرقت کرده و از کابلهای برق  بالا رفته و از وسایل نقلیه مانند اتومبیل های نظامی و حتی کشتی ها و هواپیماها استفاده کنید تا به هدف خود برسید . شما هم اکنون می توانید بازی کماندوCommandos 2 Men of Courage را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 198 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود XUS Launcher Pro v2.3.0 - نرم افزار زیبا سازی و سازماندهی آیکون های دسکتاپ
مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Launcher Pro که توسط شرکت XUS Software ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.
admin بازدید : 226 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SmartFTP Professional 4.1 Build 1286 - نرم افزار ارتباط با FTP
نرم افزارهای متعددی هستند که در زمینه کار با سرورهای FTP و به خصوص آپلود فایل ها می توانند مفید باشند. هرکدام قابلیت های مربوط به خود را دارند و با توجه به قابلیت ها، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و کاربران هم با توجه به خواسته ها و نیازهایشان نرم افزاری را انتخاب می کنند. اکثر مدیران سایت ها به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند علاوه بر سرعت بالا در برقراری ارتباط میان سیستم کاربری و سرور FTP امکاناتی خوبی را هم به آن ها ارائه دهد. SmartFTP یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که قدرت بالایی در کمک رسانی به کاربران برای ارتباط مطمئن و سریع با سرورهای FTP نیز دارد.
این نرم افزار قدرتمند که در بیشتر آزمایشات توانسته خود را به عنوان بهترین نرم افزار در این زمینه مطرح سازد ، ابزاری که تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ارسال و دریافت یک فایل را به صورت کاملا مطمئن و امن دارا می باشد. از مهم ترین قابلیت های SmartFTP می توان به اجرای همزمان چند سرور ، آپلود و یا دریافت همزمان چندین فایل از چند نوع سرور مختلف ، سازگاری با انواع پروتوکل ها ، امنیت بالا در برقرار ارتباط ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار و البته سرعت بسیار بالا در برقرار ارتباط اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند حتی با آخرین به روز رسانی های ایجاد شده در قسمت های مختلف ارتباطی و حتی IP نسخه 6 هم سازگاری کاملی دارد ، با انواع دیوار آتش سازگار است و نهایت امر هم قابلیت Resume ارسال و دریافت فایل ها را به کاربران هدیه می دهد. برای این نرم افزار قدرتمند که نسخه جدید آن به تازگی ارائه گردیده بیش از 30 قابلیت کلیدی ذکر شده که ما به بخشی از آن ها اشاره می کنیم. 
admin بازدید : 203 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود UndeleteMyFiles Pro v3.1 - نرم افزاری ساده اما قدرتمند برای بازیابی اطلاعات
UndeleteMyFiles Pro نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته برای بازیابی فایل های پاک شده به شمار می رود. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با سرعت بالا در اسکن انواع حافظه ها فایل های پاک شده را یافته و برای بازگردانی آن ها اقدام کند. پشتیبانی از اتواع هارد دیسک ها ، حافظه هاش فلش و دیگر انواع حافظه ها یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار کم حجم تنها از دو مرحله کلی برای عمل اسکن و بازیابی بهره می برد و  به همین دلیل است که استفاده از UndeleteMyFiles Pro فوق العاده آسان گردیده  ؛ واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار در کنار وجود Option های مختلف برای انتخاب نوع اسکن حافظه و همچنین یافتن فایل ها با پسوند های مختلف از قابلیت هایی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد.
بازیابی فایل ها به هیچ وجه به تاریخ خاصی مختص نمی شود بلکه ممکن است فایلی باشد که چند سال هم باشد که پاک شده اند اما در این نرم افزار امکان بازیابی این فایل ها گنجانده شده است. بازیابی ایمیج هایی که به صورت نسخه پشتیبان از فایل ها گرفته شده اند ، ایمیل هایی که پاک شده اند و در کمتر نرم افزاری امکان بازیابی آن ها وجود دارد و چندین و چند قابلیت مهم دیگر که در آخرین نسخه از نرم افزار UndeleteMyFiles Pro قابل بهره گیری است .
admin بازدید : 154 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وب سایت های ایرانی با زیرنویس فارسی و کیفیت ۷۲۰ p

قسمت ۷ در ادامه همین مطلب افزوده شد

  زیرنویس فارسی قسمت 5 اصلاح و در ادامه مطلب افزوده شد  

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .


admin بازدید : 167 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار LAN Speed Test را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر 1 دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 5,603
  • بازدید کلی : 72,701
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ