loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

WinHex 17.0 قویترین نرم افزار نمایش فایل ها به صورت هگزا دیسمال، با استفاده از این نرم افزار میتوانند فایل های روی هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی و حتی فایل های مقیم در حافظه موقت Ram را بخوانید و آنها را ویرایش کنید، این نرم افزار قدرتمند امکان تغییرات سطح پایین بر روی اطلاعات را فراهم میکند و در صورتی که شما دانش کافی داشته باشید قادر خواهید بود توسط این برنامه طلاعات پاک شده را نیز بازیابی کنید. این نرم افزار یک برنامه فوق العده حرفه ای است، و بیشتر برنامه نویسان و کراکر ها از آن استفاده میکنند. این نرم افزار با تمام فایل سیستم ها سازگار میباشد و توانایی بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک هایی که فایل سیستم آنها آسیب دیده است را نیز دارد.

soft98

admin بازدید : 430 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ویژگی های پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2013 :

- سازگاری کامل با آپدیت کونامی ۱.۰۳
- سازگاری با جدیدترین دی ال سی (DLC 3.0)
لیگ های جدید:
- لیگ برتر ایرن و لیگ برتر ژاپن
لیگ های دسته دو:
- لیگ آزادگان
- لیگ دو ژاپن (تیم هایی از دسته ۱ ژاپن)
استادیوم :
- استادیوم آزادی
- استادیوم یادگار امام تبریز
- استادیوم حافظیه شیراز
- استادیوم فولاشهر

ویژگی های کلی:
- بیش از هزار بازیکن جدید ساخته شده
- کیت تمامی تیم های ایرانی و اروپایی
- بیش از ۱۰۰ فیس ایرانی
- کفش های جدید و اچ دی
- چمن جدید برای استادیوم ها
- آدبورد واقعی استادیوم ها
- اسکوربرد جدید
- تبلیغات فارسی بخش مستر لیگ

admin بازدید : 184 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

فصل دوم سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: Legends Of Awesomeness 
| با کیفیت HDTV و با لینک مستقیم /محصول Nickelodeon آمریکا |

قسمت ۲۰ به پست اضافه شد

نام سریال : Kung Fu Panda: Legends Of Awesomeness
ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجرایی
کارگردان : Lane Lueras, Luther McLaurin
سال تولید : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
کانال پخش کننده : Nickelodeon آمریکا
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
امتیاز : ۶٫۶/۱۰
کیفیت : عالی – HDTV
فرمت : AVi
حجم : ۷۰ MB
تعداد قسمت ها : ۳۱ قسمت
خلاصه داستان : انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام “افسانه های شگفت انگیز” که روایتگرماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

admin بازدید : 225 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Saving Private Sheep 2 - دانلود بازی نجات گوسفندهای 2
همیشه گرگ ها به گوسفند ها حمله می کرده و آنان را شکار می نموده اند. اما در بازی Saving Private Sheep 2 همه چیز برعکس اتفاق می افتد و این بار گوسفند ها بر گرگ ها فرمانروایی می کنند. پس از عبور از کمین گرگ ها، اینبار حمله روباه مکار گوسفند ها را تهدید نموده و مانع از پیشروی آنان می شود. در مراحل اولیه بازی سلاح دفاعی شما یک تیر و کمان ساده و ابتدایی می باشد و با گذر از مراحل اولیه و جمع آوری طلا و سکه ها در طول مسیر امتیازاتتان را ارتقا دهید تا به سلاح های پیشرفته تری دست پیدا کنید. علاوه بر روباه دشمنان دیگری همچون خارپشت ها،‌ جوجه های خشمگین، آبشارها و تارهای عنکبوتی گوسفندان بازی را تهدید می کند و تنها ماموریت شما مراقبت از آنان در طول مراحل بازی می باشد. این بازی در 66 مرحله جذاب و متنوع طراحی شده است و با گرافیکفوق العاده خود ساعات زیادی شما را سرگرم خواهد نمود.
admin بازدید : 228 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SmartDraw 2013 Enterprise - نرم افزار طراحی چارت های گرافیکی
چارت ها و انواع دیاگرام ها امروزه به یكی از رایج ترین موارد تحقیقات در سطوح مختلف تبدیل شده اند. برای نمایش آمارها یا رسم چارت های گرافیكی یا فلوچارت های برنامه نویسی رسم یك نمودار گرافیكی و رایانه ای به زیباتر شدن كار كمك زیادی می كند و مطمئنا در موفقیت هرچه بیشتر پروژه تحقیقاتی هم تاثیر بیشتری دارد. اما رسم یك نمودار یا چارت یا دیاگرام مستلزم استفاده از یكی از نرم افزارهایی است كه در این زمینه فعالیت دارند. SmartDraw یكی از نرم افزارهای قدرتمندی است كه در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. این ابزار كه تنها برای همین كار طراحی شده است توانایی خلق انواع دیاگرام ها، چارت های گرافیكی و نمودارها را دارد. ابزاری كامل كه با استفاده از واسط گرافیكی جذابش خیلی زود می تواند جای خود را میان كاربران حرفه ای باز كرده و به سادگی هم قابل استفاده باشد. رسم انواع مدارات الكتریكی با استفاده از تمامی قطعاتی كه در نرم افزار طراحی شده اند، طراحی انواع نقشه شبكه های رایانه ای، نقشه های جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر همه در نرم افزار SmartDraw به سادگی قابل استفاده خواهند بود. دسته های اصلی برای طراحی بیش از 26 مورد است كه دیگر هیچ حرفی را باقی نمی گذارد، یعنی یك كاربر مبتدی برای طراحی یك چارت می تواند از ساده ترین مورد استفاده كند و كاربر حرفه ای هم اگر بخواهد می تواند در هرموردی به سادگی دست به طراحی بزند. سازگار با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس شركت مایكروسافت از جمله قابلیت هایی است كه برای خیلی از كاربران اهمیت زیادی دارد چرا كه مجموعه آفیس به عنوان رایج ترین بسته ها شناخته می شود. پرینت مستقیم با امكان تغییر در اندازه صفحه و تنظیمات، امكان قرار دادن اشكال و تصاویر در صفحات و موارد دیگر از جمله دیگر خصوصیات نرم افزار SmartDraw محسوب می شود. 
admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Corel WinDVD Pro v11.0.0.342.521749 - نرم افزار نمایش فیلم های دی وی دی
اگر بخواهیم نام نرم افزارهایی را که در زمینه پخش فیلم های دی وی دی دستی دارند و به عنوان نرم افزارهای پیشرو محسوب می شوند نام ببریم به طور حتم Corel WinDVD و Cyberlink PoweDVD را باید به عنوان دو نرم افزاری که قدرتمندترین ها به شمار می روند و البته جز محبوب ترین ها هم هستند یادشوند. این دو آنقدر معروف هستند که علاوه بر قابلیت های مهمی که در خود جای داده اند بدون حتی درنگی کاربران را برای دریافت نسخه های جدید خود وادار سازند.هرچند هردو از نظر ساختار و قابلیت ها تا حدود زیادی شبیه هم هستند اما کاربران معمولا یکی از این دو را بر می گزینند. شرکت Corel جدیدترین نسخه از نرم افزار WinDVD را ارائه نموده که اگر بهترین نباشد جز قدرتمندترین نرم افزارهای اجرای دی وی دی ها به شمار می رود. این نسخه که از سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی بهره می برد، محیط کاربری فوق العاده جذابی دارد که الحق نمونه اش را نمی توان در نرم افزار دیگری پیدا کرد. این محیط کاربری که منو ها به صورت متحرک طراحی شده اند، در ادامه نسخه های قبلی کیفیت نمایش همچنان رو به بهبود رفته و نهایت کیفیت را می توان با Corel WinDVD مشاهده نمود. پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها، دی وی دی ها، HD DVD ها تا نسل آینده دیسک های نوری که Blu-ray نام دارند از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند. پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری رایج، قابلیت عکس برداری از فیلم ها و خروجی با فرمت GIF، پشتیبانی از دالبی دیجیتال، قابلیت تغییر کیفیت صوت و تصویر، امکان تغییر نور و رنگ فیلم ها و چندین و چند قابلیت دیگر که همگی می توانند به تشویق کاربران برای دریافت این نسخه کمک کنند. نسخه جدید همانطور که گفته شد از کارآیی و سرعت عمل بالاتری بهره می برد، برای سرعت بالاتر در اجرای دی وی دی ها هماهنگ سازی قدرتمندتری با CPU و GPU دارد، طراحی جدیدتری در آن اعمال شده که نقش مهمی در دسترسی سریع تر به منوهای نرم افزار ایفا می کند ، کمترین میزان مصرفی از باتری لپ تاپ ها را در دو ویندوز ویستا و ویندوز 7 داراست و به همین دلیل هم برای استفاده در رایانه های همراه بسیار مناسب می باشدو البته قابلیت های دیگری که در استفاده از آن به همگی آن ها پی برده می شود. شرکت Corel دو نسخه از WinDVD را عرضه می کند که نسخه استاندارد و نسخه حرفه ای هستند. نسخه ی استاندارد تنها قابلیت های معمولی را داراست اما نسخه ی حرفه ای کامل ترین نسخه به شمار می رود، نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود قرار دارد نسخه Pro می باشد که از تمامی قابلیت ها بهره می برد.
admin بازدید : 135 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار افکت گذاری تصاویر Wondershare PowerCam v2.1 آندروید


Wondershare PowerCam نرم افزار بسیار مفید و حرفه ای به منظور افکت گذاری تصاویر در گوشی های دارای سیستم عامل آندروید است ،  ده ها نوع افکت و تنظیماتی که برای هر عکس نیاز دارید مثل تنظیمات نور ، برش و … را با این برنامه خواهید داشت . Wondershare PowerCam همچنین قابلیت تشخیص چهره ها و تمرکز بر آن را بصورت خودکار نیز دارد ، تبدیل عکس ها،  به عکس های مینیاتوری و همچنین Collage و Panorama از دیگر ویژگی های این نرم افزار هستند که به چشم می خورند

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 5,550
  • بازدید کلی : 72,648
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ