loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 172 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Dolphins and Whales Tribes of the Ocean 2008 مستند دلفین ها و وال ها قبایل اقیانوس
| دانلود مستند دلفین ها و وال ها قبایل اقیانوس 2008 با کیفیت 720p |
در این مستند برای بررسی قبایل اقیانوس به صخره های Bahamas و آب های پادشاهی Tongo میرود. دلفینها و ماهیان خاویار وحشی، عشق یک مادر گوژپشت به بچه ی نوزادش، نرهای گوژپشت آوازه خوان، سرور نیرومند اقیانوس نهنگ، و نهنگ کوچک آرام دریایی را در این مستند مشاهده خواهید کرد. زندگی موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید.
admin بازدید : 140 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 انیمیشن باب اسفنجی اختلال در اعماق
| دانلود انیمیشن SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 - کیفیت DVDRip |

ژانر : انیمیشن

کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
انکودر : SHQ@Ganool
اطلاعات کامل: Amazon
خلاصه داستان :
وقتی که باب اسفنجی مجبور می شود که یک گزارش شفاهی ارائه دهد، در همان میان در اقیانوس ازدحامی می شود و اسکوئیدوارد در کارش صدمه میبیند؛ باب اسفنجی و پاتریک مشغول بازی خشنی از گلف مینیاتوری بودند که...
admin بازدید : 141 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Manchester United Season Review مستند منچستریونایتد
|مستند (مروری بر فصل 2011-2012 منچستریونایتد) محصول 2012  با کیفیت XviD| 
مستندی که برای شما آماده کرده ایم ، مروری بر تیم فوتبال منچستریونایتد و لحظات به یادماندنی این تیم در فصل 2011-2012 می باشد.
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد‏ یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث‏ تأسیس شد. در سال ۱۹۰۲، نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت و در سال ۱۹۱۰، ورزشگاه الدترافورد به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم انتخاب شد.
در سال ۱۹۶۸، منچستریونایتد با سرمربیگری مت بازبی به عنوان اولین تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید. این اتفاق ۱۰ سال پس از حادثه مونیخ رخ داد. در این حادثه ۸ تن از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد جان خود را از دست دادند. سرمربی کنونی این تیم، سر الکس فرگوسن می‌باشد که از نوامبر ۱۹۸۶ سرمربیگری این تیم را بر عهده داشته و با به ارمغان آوردن ۳۷ جام مختلف برای باشگاه، پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود.
admin بازدید : 158 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Actual Title Buttons 7.5 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

soft98

admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Actual Multiple Monitors 5.1 نرم افزاری برای استفاده از چند مانیتور در ویندوز می باشد. این نرم افزار به ویژگی های قدرتمند و کاربردی تجهیز شده است و تصویر زمینه و محافظ صفحه را در حالت چندین مانیتوری پشتیبانی می کند اما برگ برنده این برنامه در قابلیت گسترش تسک بار است. حتی نسخه های جدید ویندوز تنها قابلیت های پایه را برای کار با چند مانیتور در اخیتر کاربر قرار می دهند، اما این نرم افزار این شکاف ها و کاستی ها را پر کرده و بهره وری و سهولت استفاده را افزایش می دهد. نرم افزار فوق مملو از ویژگی های متنوع است. شما می توانید دکمه شروع ویندوز را بر روی کلیه مانیتورها تکثیر کنید تا به این دکمه مهم در میز کار ویندوز دسترسی آسان تری داشته باشید، در تسک بار امتداد یافته به تعداد دلخواه برنامه پین کنید، آیکون های مشابه روی تسک بار را گروه بندی کنید، پیشرفت دانلود فایل ها را روی تسک بار تماشا کنید و امکانات بسیار بیشتر دیگر. اساسا Actual Multiple Monitors همه چیزهایی که نوار وظیفه ویندوز 7 را منحصر به فرد و عالی کرده را به حالت چند مانیتوری تعمیم داده است. این امر یک شاهکار است که هیچ یک از نرم افزارهای چند مانیتوری دیگر هنوز بدان دست نیافته اند .
Actual Multiple Monitors

admin بازدید : 147 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Home Plan Pro 5.2.26.4 نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی های قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد. شما امکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارید یا طرح خودتان را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید. سهولت استفاده از آن را به سادگی احساس می کنید و هزینه های شما را نیز پایین می آورد.

soft98

admin بازدید : 169 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

OmniFormat 12.21 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

soft98

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 5,532
  • بازدید کلی : 72,630
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ