loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 150 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

admin بازدید : 157 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

fishdom3 دانلود بازی کم حجم و زیبای Fishdom 3

سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

admin بازدید : 138 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

smart converter pro mac کانورت ویدیو با Smart Converter Pro 1.4.3   مک

کانورتر Smart Converter Pro یکی از بهترین کانورترهای فایل‌های تصویری موجود برای سیستم‌عامل مک است که در App Store نیز از رتبه بالایی برخوردار است. این نرم‌افزار در دو نسخه معمولی و Pro موجود است که نسخه Pro از امکانات بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند بسیاری از نیازهای مرتبط با تبدیل فایل‌های ویدیویی شما را در مک پاسخ‌گو باشد. محیط کار این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را به‌محیط برنامه بکشید و سپس از بین لیست موجود از لیست گجت‌ها و دیوایس‌های موجود یکی را انتخاب کنید تا Smart Converter ویدیوی شما را مناسب با کیفیت صفحه‌ی آن دیوایس تبدیل نماید. البته می‌توانید به‌طور حرفه‌ای‌تر نیز عمل کرده و خودتان رزولوشن و کیفیت فایل خروجی را کنترل نمایید. 

admin بازدید : 134 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
nava soft نرم افزار صوتی نوا ورژن 1

نرم افزار صوتی "نوا" جهت نشر فرهنگ فضائل اهل بیت علیهم السلام، توسط" گروه نرم افزاری نوا" تولید شده است. این نرم افزار با قابلیت پخش، دانلود و دسته بندی فایل های صوتی، گلچین برترین سخنرانی ها، مداحی ها و صوت های استودیویی موجود در فضای وب را از سایت های مذهبی جمع آوری نموده و آنها را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میدهد.

از دیگر ویژگی های شاخص این نرم‌افزار میتوان به آپدیت روزانه توسط گروهی مجرب، امکان پخش ترتیبی، جداسازی و فیلتر کردن فایلها و مدیریت پهنای باند کاربر هنگام پخش یا دانلود به صورت هم زمان چندین فایل، اشاره کرد. لازم به ذکر است نرم افزار نوا به صورت رایگان بوده و در قبال آن هیچ مبلغی از کاربران دریافت نمی‌شود. این نرم‌افزار در حال حاضر بر روی سیستم عاملهای ویندوزی مانند Seven , Vista , XP و… قابل اجرا می‌باشد……

admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی با myTV 4.1
myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.
admin بازدید : 166 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.
admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
admin بازدید : 118 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Greatest Video Game Music مجموعه آهنگ های بهترین بازی های کامپیوتر Greatest Video Game Music
در ۴۰ سال اخیر صنعت بازی های ویدئویی رشد قابل ملاحضه ای کرده اند ، به گونه ای که به یکی از مهم ترین سرگرمی های جهان تبدیل شده اند . همانگونه که بازی های ویدئویی رشد کرده اند ، موسیقی بازی های ویدئویی نیز تکامل یافته اند . برای شما علاقه مندان به بازی های ویدئویی ، مجموعه ای از بهترین آهنگ های گیم های منتخب را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آهنگ های موجود در این پک را مشاهده نمایید .
admin بازدید : 153 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
call of duty black ops 2 موسیقی متن بازی Call Of Duty : Black OPS 2

موسیقی متن یا Soundtrack بازی محبوب  Call Of Duty : Black OPS 2 را دانلودها با کیفیت بسیار عالی ۳۲۰kbps به صورت کامل جمع آوری ارائه کرده است. این موسیقی متن به صورت کامل و برای تمامی قسمت هایی از بازی است که دارای موسیقی بوده اند و موسیقی های تم نیز مهیا هستند. این موسیقی ها به صورت اورجینال بوده و ضبط شده از روی بازی نیستند و کاملا استدیویی می باشند. موسیقی این بازی توسط دو آهنگساز به نام های  Jack Wall و Trent Reznor ساخته شده است. لیست موسیقی های درون این مجموعه در ادامه مطلب آمده است.
admin بازدید : 146 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت SMS با chomp SMS v5.67 آندروید


chomp SMS نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید به منظور مدیریت کامل SMS های گوشی است ، اگر تا به حال نرم افزار مدیریتی برای پیامک های خود نداشته اید ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم. از جمله ویژگی های chomp SMS می توان به روشن شدن صفحه نمایش در هنگام دریافت SMS ، شخصی سازی نمایش لیست SMS ها ، پاسخگویی سریع در هنگام قفل بودن صفحه گوشی ، محافظت به وسیله Lock Pattern ، ایجاد لیست سیاه ، ساخت Widget روی صفحه نمایش با دو ابعاد کوچک و بزرگ ، سرویس TextFreak برای ارسال SMS رایگان به گوشیهای iPhone ،iPod ،Android و BlackBerry، نمایش SMS های مبادله شده به شکل چت و … اشاره نمود.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 5,593
  • بازدید کلی : 72,691
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ