loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 252 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار Autodesk AutoCAD P&ID 2014 می توانید دیاگرام های مربوط به سیستم های ابزار دقیق و سیتم های لوله کشی را طراحی و ویرایش و مدیریت نمایید. با آخرین ورژن این نرم افزار مهندسین و طراحان با استفاده از جدیدترین ابزارهای موجود برای پروسه های صنعتی  می توانند با سادگی هرچه تمام تر طرح های مورد نظر خود را ایجاد نمایند.

با استفاده از نرم افزار AutoCAD P&ID شما می توانید وظایف عمومی سیستم ها را ساده تر و اتوماتیک نمایید، به سادگی می توانید به تجهیزات و اطلاعات خطوط دسترسی پیدا کنید، و از ابزاهای ساده مریوط به گزارش گیری، ویرایش، اشتراک گذاری، اعتبار سازی، برای تبدیل آنها به اطلاعات مورد نیاز برای طراحی خود استفاده نمایید. که باعث آغاز ساده تر، اجرای بهتر و اتمام سریعتر پروژه شما می گردد.  

soft98

admin بازدید : 220 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2014 اتوکد طراحی و طرح ریزی سه بعدی ، که به دلیل استفاده عمومی در طراحی واحد های صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی به اتوکد پتروشیمی یا اتوکد صنایع نفت و گاز معروف شده است . این نرم افزار ابزار طراحی تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی می باشد . . از ویژگی های بارز و مفید این نرم افزار محیط آشنای اتوکد می باشد که باعث می شود مهندسین سریع و آسان با کمترین آموزش این نرم افزار را بکار گیرند . این نرم افزار با ایجاد و استفاده از ابزار و روش های سازماندهی شده و استاندارد انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی ، انواع گزارش ، اسناد و .. در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و.. خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر ، دقیق تر ، بسیار بهتر و زودتر انجام و به اتمام برسد . همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و تعمیر و نگهداری آنها می شود . این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID که P&ID یعنی piping and instrumentation diagrams را در خود دارد . و افزوده بر آن ابزار های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی ها دارد .

Autodesk AutoCAD Plant 3D

admin بازدید : 182 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Aiseesoft DVD Copy 5.0.10 از آنجایی که دیسک های DVD به مرور زمان خراب می شوند و یا ممکن است برای آن ها مشکلی به وجود آید، بهتر است همیشه از روی این DVD ها یک کپی نگه داری کنید که پس از چندین سال نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید. برای این منظور شما باید به دنبال ابزاری باشید که در زمینه ی کپی گیری دی وی دی، به شما کمک کند یکی از این نرم افزارها Aiseesoft DVD Copy می باشد .

Aiseesoft DVD Copy
admin بازدید : 177 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (1)

Tipard Total Media Converter Platinum 6.2.18 همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا فایل های چند رسانه ای کاربران را به فرمت های مختلف تبدیل کند. این ابزار با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و همچنین سازگاری خاص با سیستم های صوتی و تصویری رایج برای کاربران حرفه ای هم می تواند فوق العاده مناسب باشد. حجم پائین و واسط کاربری جذاب و البته سهولت در استفاده از نرم افزار سه موردی هستند که برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه ای دارند ضمن آن که سرعت تبدیل در نرم افزار به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی های جدید و سازگاری با انواع پردازنده های گرافیکی و CPU ها بسیار بالا است.نکته مهم در مورد این ابزار که از سافت 98 دانلود می کنید همان پشتیبانی از فرمت های مختلف ، پیش نمایش از فایل های چند رسانه ای و همچنین پشتیبانی و سازگاری با تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل است. پشتیبانی از انواع دی وی دی فیلم ها و نهایت کیفیت در هنگام تبدیل که به هیچ وجه کیفیت اصلی را پائین نخواهد آورد هم نکته ی مهمی است. البته کیفیت قابل تنظیم است و می توان آن ها را بسته به نیاز تغییر داد. به طور کلی نرم افزار Tipard Total Media Converter یکی از قابل اعتمادترین مبدل هایی است که از سوی شرکت های نرم افزار تولید شده است.

Tipard Total Media Converter

admin بازدید : 177 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Flip Office Professional 2.0 یک نرم افزار انتشار الکترونیکی است که اجازه می دهد شما نشریه های الکترونیکی تعاملی از فایل های آفیس ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری آسان می باشد و شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس یک نشریه الکترونیکی ایجاد کنید. حتی اگر شما تا به حال از این برنامه استفاده نکرده باشید می توانید به آسانی و در عرض چند دقیقه، بدون نیاز به هیچ آموزش خاصی کار خود را به اتمام برسانید .

Flip Office
admin بازدید : 198 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود XUS Launcher Pro v2.3.0 - نرم افزار زیبا سازی و سازماندهی آیکون های دسکتاپ
مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Launcher Pro که توسط شرکت XUS Software ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.
admin بازدید : 226 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SmartFTP Professional 4.1 Build 1286 - نرم افزار ارتباط با FTP
نرم افزارهای متعددی هستند که در زمینه کار با سرورهای FTP و به خصوص آپلود فایل ها می توانند مفید باشند. هرکدام قابلیت های مربوط به خود را دارند و با توجه به قابلیت ها، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و کاربران هم با توجه به خواسته ها و نیازهایشان نرم افزاری را انتخاب می کنند. اکثر مدیران سایت ها به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند علاوه بر سرعت بالا در برقراری ارتباط میان سیستم کاربری و سرور FTP امکاناتی خوبی را هم به آن ها ارائه دهد. SmartFTP یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که قدرت بالایی در کمک رسانی به کاربران برای ارتباط مطمئن و سریع با سرورهای FTP نیز دارد.
این نرم افزار قدرتمند که در بیشتر آزمایشات توانسته خود را به عنوان بهترین نرم افزار در این زمینه مطرح سازد ، ابزاری که تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ارسال و دریافت یک فایل را به صورت کاملا مطمئن و امن دارا می باشد. از مهم ترین قابلیت های SmartFTP می توان به اجرای همزمان چند سرور ، آپلود و یا دریافت همزمان چندین فایل از چند نوع سرور مختلف ، سازگاری با انواع پروتوکل ها ، امنیت بالا در برقرار ارتباط ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار و البته سرعت بسیار بالا در برقرار ارتباط اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند حتی با آخرین به روز رسانی های ایجاد شده در قسمت های مختلف ارتباطی و حتی IP نسخه 6 هم سازگاری کاملی دارد ، با انواع دیوار آتش سازگار است و نهایت امر هم قابلیت Resume ارسال و دریافت فایل ها را به کاربران هدیه می دهد. برای این نرم افزار قدرتمند که نسخه جدید آن به تازگی ارائه گردیده بیش از 30 قابلیت کلیدی ذکر شده که ما به بخشی از آن ها اشاره می کنیم. 
admin بازدید : 203 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود UndeleteMyFiles Pro v3.1 - نرم افزاری ساده اما قدرتمند برای بازیابی اطلاعات
UndeleteMyFiles Pro نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته برای بازیابی فایل های پاک شده به شمار می رود. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با سرعت بالا در اسکن انواع حافظه ها فایل های پاک شده را یافته و برای بازگردانی آن ها اقدام کند. پشتیبانی از اتواع هارد دیسک ها ، حافظه هاش فلش و دیگر انواع حافظه ها یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار کم حجم تنها از دو مرحله کلی برای عمل اسکن و بازیابی بهره می برد و  به همین دلیل است که استفاده از UndeleteMyFiles Pro فوق العاده آسان گردیده  ؛ واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار در کنار وجود Option های مختلف برای انتخاب نوع اسکن حافظه و همچنین یافتن فایل ها با پسوند های مختلف از قابلیت هایی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد.
بازیابی فایل ها به هیچ وجه به تاریخ خاصی مختص نمی شود بلکه ممکن است فایلی باشد که چند سال هم باشد که پاک شده اند اما در این نرم افزار امکان بازیابی این فایل ها گنجانده شده است. بازیابی ایمیج هایی که به صورت نسخه پشتیبان از فایل ها گرفته شده اند ، ایمیل هایی که پاک شده اند و در کمتر نرم افزاری امکان بازیابی آن ها وجود دارد و چندین و چند قابلیت مهم دیگر که در آخرین نسخه از نرم افزار UndeleteMyFiles Pro قابل بهره گیری است .
admin بازدید : 167 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار LAN Speed Test را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر 1 دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.
admin بازدید : 158 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Actual Title Buttons 7.5 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

soft98

admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Actual Multiple Monitors 5.1 نرم افزاری برای استفاده از چند مانیتور در ویندوز می باشد. این نرم افزار به ویژگی های قدرتمند و کاربردی تجهیز شده است و تصویر زمینه و محافظ صفحه را در حالت چندین مانیتوری پشتیبانی می کند اما برگ برنده این برنامه در قابلیت گسترش تسک بار است. حتی نسخه های جدید ویندوز تنها قابلیت های پایه را برای کار با چند مانیتور در اخیتر کاربر قرار می دهند، اما این نرم افزار این شکاف ها و کاستی ها را پر کرده و بهره وری و سهولت استفاده را افزایش می دهد. نرم افزار فوق مملو از ویژگی های متنوع است. شما می توانید دکمه شروع ویندوز را بر روی کلیه مانیتورها تکثیر کنید تا به این دکمه مهم در میز کار ویندوز دسترسی آسان تری داشته باشید، در تسک بار امتداد یافته به تعداد دلخواه برنامه پین کنید، آیکون های مشابه روی تسک بار را گروه بندی کنید، پیشرفت دانلود فایل ها را روی تسک بار تماشا کنید و امکانات بسیار بیشتر دیگر. اساسا Actual Multiple Monitors همه چیزهایی که نوار وظیفه ویندوز 7 را منحصر به فرد و عالی کرده را به حالت چند مانیتوری تعمیم داده است. این امر یک شاهکار است که هیچ یک از نرم افزارهای چند مانیتوری دیگر هنوز بدان دست نیافته اند .
Actual Multiple Monitors

admin بازدید : 147 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Home Plan Pro 5.2.26.4 نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی های قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد. شما امکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارید یا طرح خودتان را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید. سهولت استفاده از آن را به سادگی احساس می کنید و هزینه های شما را نیز پایین می آورد.

soft98

admin بازدید : 169 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

OmniFormat 12.21 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

soft98

admin بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

WinHex 17.0 قویترین نرم افزار نمایش فایل ها به صورت هگزا دیسمال، با استفاده از این نرم افزار میتوانند فایل های روی هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی و حتی فایل های مقیم در حافظه موقت Ram را بخوانید و آنها را ویرایش کنید، این نرم افزار قدرتمند امکان تغییرات سطح پایین بر روی اطلاعات را فراهم میکند و در صورتی که شما دانش کافی داشته باشید قادر خواهید بود توسط این برنامه طلاعات پاک شده را نیز بازیابی کنید. این نرم افزار یک برنامه فوق العده حرفه ای است، و بیشتر برنامه نویسان و کراکر ها از آن استفاده میکنند. این نرم افزار با تمام فایل سیستم ها سازگار میباشد و توانایی بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک هایی که فایل سیستم آنها آسیب دیده است را نیز دارد.

soft98

admin بازدید : 228 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SmartDraw 2013 Enterprise - نرم افزار طراحی چارت های گرافیکی
چارت ها و انواع دیاگرام ها امروزه به یكی از رایج ترین موارد تحقیقات در سطوح مختلف تبدیل شده اند. برای نمایش آمارها یا رسم چارت های گرافیكی یا فلوچارت های برنامه نویسی رسم یك نمودار گرافیكی و رایانه ای به زیباتر شدن كار كمك زیادی می كند و مطمئنا در موفقیت هرچه بیشتر پروژه تحقیقاتی هم تاثیر بیشتری دارد. اما رسم یك نمودار یا چارت یا دیاگرام مستلزم استفاده از یكی از نرم افزارهایی است كه در این زمینه فعالیت دارند. SmartDraw یكی از نرم افزارهای قدرتمندی است كه در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. این ابزار كه تنها برای همین كار طراحی شده است توانایی خلق انواع دیاگرام ها، چارت های گرافیكی و نمودارها را دارد. ابزاری كامل كه با استفاده از واسط گرافیكی جذابش خیلی زود می تواند جای خود را میان كاربران حرفه ای باز كرده و به سادگی هم قابل استفاده باشد. رسم انواع مدارات الكتریكی با استفاده از تمامی قطعاتی كه در نرم افزار طراحی شده اند، طراحی انواع نقشه شبكه های رایانه ای، نقشه های جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر همه در نرم افزار SmartDraw به سادگی قابل استفاده خواهند بود. دسته های اصلی برای طراحی بیش از 26 مورد است كه دیگر هیچ حرفی را باقی نمی گذارد، یعنی یك كاربر مبتدی برای طراحی یك چارت می تواند از ساده ترین مورد استفاده كند و كاربر حرفه ای هم اگر بخواهد می تواند در هرموردی به سادگی دست به طراحی بزند. سازگار با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس شركت مایكروسافت از جمله قابلیت هایی است كه برای خیلی از كاربران اهمیت زیادی دارد چرا كه مجموعه آفیس به عنوان رایج ترین بسته ها شناخته می شود. پرینت مستقیم با امكان تغییر در اندازه صفحه و تنظیمات، امكان قرار دادن اشكال و تصاویر در صفحات و موارد دیگر از جمله دیگر خصوصیات نرم افزار SmartDraw محسوب می شود. 
admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Corel WinDVD Pro v11.0.0.342.521749 - نرم افزار نمایش فیلم های دی وی دی
اگر بخواهیم نام نرم افزارهایی را که در زمینه پخش فیلم های دی وی دی دستی دارند و به عنوان نرم افزارهای پیشرو محسوب می شوند نام ببریم به طور حتم Corel WinDVD و Cyberlink PoweDVD را باید به عنوان دو نرم افزاری که قدرتمندترین ها به شمار می روند و البته جز محبوب ترین ها هم هستند یادشوند. این دو آنقدر معروف هستند که علاوه بر قابلیت های مهمی که در خود جای داده اند بدون حتی درنگی کاربران را برای دریافت نسخه های جدید خود وادار سازند.هرچند هردو از نظر ساختار و قابلیت ها تا حدود زیادی شبیه هم هستند اما کاربران معمولا یکی از این دو را بر می گزینند. شرکت Corel جدیدترین نسخه از نرم افزار WinDVD را ارائه نموده که اگر بهترین نباشد جز قدرتمندترین نرم افزارهای اجرای دی وی دی ها به شمار می رود. این نسخه که از سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی بهره می برد، محیط کاربری فوق العاده جذابی دارد که الحق نمونه اش را نمی توان در نرم افزار دیگری پیدا کرد. این محیط کاربری که منو ها به صورت متحرک طراحی شده اند، در ادامه نسخه های قبلی کیفیت نمایش همچنان رو به بهبود رفته و نهایت کیفیت را می توان با Corel WinDVD مشاهده نمود. پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها، دی وی دی ها، HD DVD ها تا نسل آینده دیسک های نوری که Blu-ray نام دارند از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند. پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری رایج، قابلیت عکس برداری از فیلم ها و خروجی با فرمت GIF، پشتیبانی از دالبی دیجیتال، قابلیت تغییر کیفیت صوت و تصویر، امکان تغییر نور و رنگ فیلم ها و چندین و چند قابلیت دیگر که همگی می توانند به تشویق کاربران برای دریافت این نسخه کمک کنند. نسخه جدید همانطور که گفته شد از کارآیی و سرعت عمل بالاتری بهره می برد، برای سرعت بالاتر در اجرای دی وی دی ها هماهنگ سازی قدرتمندتری با CPU و GPU دارد، طراحی جدیدتری در آن اعمال شده که نقش مهمی در دسترسی سریع تر به منوهای نرم افزار ایفا می کند ، کمترین میزان مصرفی از باتری لپ تاپ ها را در دو ویندوز ویستا و ویندوز 7 داراست و به همین دلیل هم برای استفاده در رایانه های همراه بسیار مناسب می باشدو البته قابلیت های دیگری که در استفاده از آن به همگی آن ها پی برده می شود. شرکت Corel دو نسخه از WinDVD را عرضه می کند که نسخه استاندارد و نسخه حرفه ای هستند. نسخه ی استاندارد تنها قابلیت های معمولی را داراست اما نسخه ی حرفه ای کامل ترین نسخه به شمار می رود، نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود قرار دارد نسخه Pro می باشد که از تمامی قابلیت ها بهره می برد.
admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
|فیلم آموزشی نرم افزار Magix Music Maker| 
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|
امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد
همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست
تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم
هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار
FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.
این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.
admin بازدید : 145 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Desktop iCalendar 2.0.0.177 با ایجاد تغییر در تقویم دسکتاپ باعث زیبایی آن می شود. در واقع این نرم افزار با اضافه نمودن یک تقویم بسیار زیبا و شیک به صورت کمرنگ و محو در سطح دسکتاپ ویندوز باعث زیبایی آن می گردد. همچنین تعداد بسیار زیادی پوسته تقویم در این نرم افزار قرار گرفته که با انتخاب هر کدام از انها می توانید یک تقویم رومیزی بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ویندوزتان داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر جنبه ی زیباسازی دسکتاپ دارای کاربردهای متعددی است و در آن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی قرار گرفته که هر کدام از آنها به شما در انجام برخی از کارهای دلخواهتان کمک می کنند. به عنوان نمونه شما قادرید تا این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که قرارهای مهم کاری و مناسبتهای مهم زندگی تان را در تاریخ و زمان مشخص شده یاد آوری نماید و یا با استفاده از نشانگر آب و هوا از وضعیت دقیق آب و هوای محل سکونت خود اطلاع یابید هر کدام از این امکانات و قابلیت ها علاوه بر کاربرد خود با نمایش بر روی دسکتاپ باعث زیبایی آن نیز می شوند.

soft98

admin بازدید : 175 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Remo Recover Windows Pro 4.0.0.32 نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی های ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم Remo Recover Windows می باشند. الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای Microsoft Windows 7,  Vista, XP,  2003 or 2008 می باشد.
soft98

admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Pokki

Pokki 0.262.11.412 اگر از استفاده کنندگان نسخه جدد سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 8 باشید حتماً تا امروز با برنامه های زیادی برای اضافه کردن منوی استارت قدیمی ویندوز به این نسخه از ویندوز مانند Start8، Start Menu X و … آشنا شده‌اید.
برنامه رایگان Pokki در نسخه قبلی خود امکان دسترسی به صدها برنامه و بازی رایگان را در App Store خود از طریق نوار وظیفه (taskbar) ویندوز به استفاده کنندگان خود می‌بخشید. اما با انتشار ویندوز 8 توسعه دهندگان این برنامه تصمیم گرفته‌اند محیط مدیریتی این برنامه را به یک استارت منو جذاب برای ویندوز 8 تبدیل کنند تا از این راه بسیاری از کاربران دیگر که نیاز به استفاده از استارت منو در ویندوز خود دارند و از امکان جدید ویندوز 8 با نام Start Screen که در نوشته آموزش کار با صفحه شروع ( Start Screen ) ویندوز 8 با آن آشنا شدیم خوششان نمی‌آید به برنامه Pokki جذب شوند. به همین دلیل نیز پس از نصب نسخه جدید برنامه Pokki با نام Pokki for Windows 8 در ویندوز خود تغییرات زیر به صورت خودکار در سیستم شما انجام می‌شوند.
admin بازدید : 167 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Intel Chipset Device Software 9.4.0.1017 از این درایور برای نصب مادربردهای با چیپست Intel می توانید استفاده کنید. در واقع INF های لازم برای سیستم عامل توسط این برنامه به ویندوز اضافه می شود. شکافهای PCI و PCI Express و پورتهای USB و SATA و IDE به ویندوز شناسانده می شوند.

soft98

admin بازدید : 169 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
MOBILedit! 6.9.0.2876  یکی دیگر از نرم افزارهای منحصر به فرد برای کنترل موبایل از طریق کامپیوتر !MOBILedit می باشد.
 شما می توانید توسط این نرم افزار و با متصل کردن گوشی خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و یا کابل به راحتی فایل ها ، سند ها و آهنگ های مورد علاقه خود را به کامپیوتر و یا بلعکس ارسال کنید. همچنین از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی شماره گیری کنید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارهایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید.شما توسط این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید میتوانید به سادگی از تمامی داده های گوشی خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.از دیگر مزیت های این برنامه و در صورت برقرار بودن ارتباط بین گوشی و کامپیوتر شما از طریق کامپیوتر میتوانید اس ام اس های دریافتی را مشاهده ، پاسخ و آن ها را ذخیره کنید.

همچنین با استفاده از تکنولوژی mBoox شما قادر خواهید بود اسناد موجود در گوشی خود را به همراه عکس ها از گوشی بخوانید و گرد آوری کنید. به صورت آنلاین می توانید فایل های سرگرم کننده، مسیری که درآن دارید رانندگی می کنید، یادداشت های سخنرانی ها، ای بوک ها، بررسی جنس مواد، کتاب راهنما، جک، قرارداد ها و هر متن نوشته شده را به موبایل خود انتقال و آن ها را در راه بخوانید.

soft98

admin بازدید : 138 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

smart converter pro mac کانورت ویدیو با Smart Converter Pro 1.4.3   مک

کانورتر Smart Converter Pro یکی از بهترین کانورترهای فایل‌های تصویری موجود برای سیستم‌عامل مک است که در App Store نیز از رتبه بالایی برخوردار است. این نرم‌افزار در دو نسخه معمولی و Pro موجود است که نسخه Pro از امکانات بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند بسیاری از نیازهای مرتبط با تبدیل فایل‌های ویدیویی شما را در مک پاسخ‌گو باشد. محیط کار این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را به‌محیط برنامه بکشید و سپس از بین لیست موجود از لیست گجت‌ها و دیوایس‌های موجود یکی را انتخاب کنید تا Smart Converter ویدیوی شما را مناسب با کیفیت صفحه‌ی آن دیوایس تبدیل نماید. البته می‌توانید به‌طور حرفه‌ای‌تر نیز عمل کرده و خودتان رزولوشن و کیفیت فایل خروجی را کنترل نمایید. 

admin بازدید : 134 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
nava soft نرم افزار صوتی نوا ورژن 1

نرم افزار صوتی "نوا" جهت نشر فرهنگ فضائل اهل بیت علیهم السلام، توسط" گروه نرم افزاری نوا" تولید شده است. این نرم افزار با قابلیت پخش، دانلود و دسته بندی فایل های صوتی، گلچین برترین سخنرانی ها، مداحی ها و صوت های استودیویی موجود در فضای وب را از سایت های مذهبی جمع آوری نموده و آنها را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میدهد.

از دیگر ویژگی های شاخص این نرم‌افزار میتوان به آپدیت روزانه توسط گروهی مجرب، امکان پخش ترتیبی، جداسازی و فیلتر کردن فایلها و مدیریت پهنای باند کاربر هنگام پخش یا دانلود به صورت هم زمان چندین فایل، اشاره کرد. لازم به ذکر است نرم افزار نوا به صورت رایگان بوده و در قبال آن هیچ مبلغی از کاربران دریافت نمی‌شود. این نرم‌افزار در حال حاضر بر روی سیستم عاملهای ویندوزی مانند Seven , Vista , XP و… قابل اجرا می‌باشد……

admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی با myTV 4.1
myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.
admin بازدید : 166 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.
admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
admin بازدید : 144 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

GeekUninstaller 1.1.0.12 ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود .

soft98

admin بازدید : 168 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise 7.8.8.5 یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار  که از سافت 98 دانلود میکنید این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.


AI RoboForm Enterprise
admin بازدید : 172 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
SnagIt 11.2.0.102 ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود . حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

Techsmith SnagIt

admin بازدید : 139 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Windows Update Notifier 1.2.2 همانطور که میدانید در ویندوز 7 اگر فایل آپدیت جدیدی برای ویندوز منتشر شود از طریق قسمت Notification به کاربر اطلاع داده می شود، اما این ویژگی در ویندوز 8 حذف شده است و این تغییر کوچکی است که شاید بسیاری از کاربران از آن بی خبر باشند، Windows 8 Update Notifier نام ابزار رایگان و کم حجمی است که کاربران ویندوز 8 با اجرای آن میتوانند از به روز رسانی های جدید در ویندوز 8 مطلع شوند و اگر آپدیت جدیدی برای ویندوز منتشر شد، از طریق قسمت Notification به شما اطلاع داده میشود .

admin بازدید : 181 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro 4.1.4.2665 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

BB FlashBack

admin بازدید : 152 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Ad-Aware Free Antivirus+ 10.5.2.4379 محصول نرم افزاری شرکت Lava-Soft از جمله محبوب ترین و معتبرترین برنامه های شناسایی جاسوس افزارها (Spyware) و کدهای مخرب می باشد که هر هفته تعداد یک میلیون نسخه از آن توسط کاربران در سراسر جهان دانلود می شود. این نرم‌افزار كامپیوتر شما را در برابر هر نوع آزار و اذیت انگل‌های اینترنتی در پناه خود می‌گیرد و اجازه‌ی نفس كشیدن به هیچ عامل مشكوك و نفوذی را نمی‌دهد.
بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware می باشند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد.
Ad-Aware با هدف مراقبت از سیستم ها در مقابل برنامه های جاسوسی و ویروس ها و همچنین پاک سازی آن ها از سیستم ها طراحی شده است. این نرم افزار با کنترل کامل بر قسمت های مختلف هارد و همچنین عملیات Monitoring مداوم بر روی سیستم مانع نفوذ برنامه های مخرب به سیستم می شود. این نرم افزار بر تمامی فایل های در حال اجرا نظارت می کند تا در صورت مشاهد فایل آلوده مانع از اجرا و انتشار ویروس ها شود.

AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، طراحی شده برای سیستم عامل های Windows 98, 98SE, ME, NT40, 2000, XP Home, XP Pro, Vista است که به طور کامل حافظه، رجیستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند.

Ad-Aware

admin بازدید : 162 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار ASTRO File Manager 4.2.467 يكي از معروف ترين و قدرتمندترين نرم افزارهاي مديريت فايل در گوشي هاي اندرويد مي باشد.برنامه اي كه به شما اين امكان را مي دهد تا به آساني فايل هاي داخل گوشي خود را ويرايش كنيد, تغيير نام دهيد, حذف كنيد, كپي نماييد, در قسمت هاي مختلف گوشي كه با فايل منيجر گوشي نمي شود دسترسي داشت دسترسي پيدا نماييد.از اطلاعات خود Backup تهيه كنيد.و به جستجو در گوشي اندرويد خود بپردازيد.

soft98

admin بازدید : 158 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.1.5.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

Trojan Killer

admin بازدید : 128 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.1.5.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

Trojan Killer

admin بازدید : 156 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover 1.2.8.1 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

soft98

admin بازدید : 185 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

MSC Adams 2013.0.1 یکی از قوی ترین و شاید بی رقیب ترین نرم افزار های موجود در صنعت وحتی مراکز تحقیقی , نرم افزار  MSC-Adams  می باشد . این نرم افزار حدود 25 سال پیش توسط جمعی از نخبگان دانشگاه میشیگان به نگارش در آمد و تا به امروز توانسته است جایگاه قابل توجهی در صنعت بدست آورد . این نرم افزار با قابیلتهای بسیار متنوع و بالای خود , مهندسان را در ایجاد , آزمایش , بررسی , بهینه سازی طرحهای سیستمهای مکانیکی قبل از رسیدن به پیش ساخت فیزیکی یاری می کند. با بهره گیری از بخش های مختلف در نظر گرفته شده در این نرم افزار می توان با شبیه سازی حرکتی سیستم مکانیکی , تست سینماتیکی سیستم , اندازه گیری نیروهای وارد بر اتصالات و .... عمر قطعه در چرخه کاری را تعیین نموده و مکان دهی قطعات را بصورت بسیار دقیقی انجام داد. همچنین بررسی کنترل ارتعاش سیستم ها و امکان انجام تست ها برای قطعات قابل انعطاف منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. 

soft98

admin بازدید : 167 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Gmail 4.3.1 یک ابزار سریع و کارآمد می باشد که محصولی از سوی کمپانی گوگل بوده و شما را از وجود هرگونه مشکل در رابطه با دسترسی به صندوق نامه های شما به دور نگه خواهد داشت. این برنامه تنها مخصوص جیمیل بوده و از ویژگی های ارزشمند آن ورود با چند حساب کاربری ، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال ایمیل می توان نام برد.

soft98

admin بازدید : 131 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Extensoft Artisteer

Extensoft Artisteer 4.1.0.59861 Final نرم افزاری جامعو کامل جهت طراحی حرفه ای قالب می باشد. Artisteer یکی از تنها ترین نرم افزار هائی می باشد که شما میتوانیدبا استفاده از ان به طراحی حرفه ای قالب بدون نیاز به دانش تخصصی بپردازید. این نرم افزار تمامی امکانات و دانش مورد نیاز را در اختیار شما میگذارید و تنها کافیست با استفاده از ابزار موجود و قالب های متنوع اماده طراحی خود را شروع نمائید. این نرم افزار قابلیت طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke و هم چنین قالب های سیستم وبلاگ دهی Blogger را به آسانی دارا می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 5,543
  • بازدید کلی : 72,641
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ