loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 174 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای
|دانلود نسخه ی  LIMITED EDITION بهترین و کاملترین نسخه به همراه کرک FLT |
|نسخه ی ریپک با حجم 2.8GB به پست اضافه شد  |
نام بازی: Sniper: Ghost Warrior 2
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: City Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : City Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی S:GW 2 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند.از هر جهت که به آن نگاه می کنیم یک پیشرفت قابل توجه به حساب می آید. 
admin بازدید : 171 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct مرده های متحرک

|نسخه ی RELOADED |

نام بازی: The Walking Dead Survival Instinct
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Terminal Reality, Inc.
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد


بار دیگر اکتیویژن و بار دیگر یک بازی شاهکار ! عنوانی جدید را از سری بازی های مردگان متحرک راشاهدیم به گونه ای که کمپانی اکتیویژن در سری قبل موفقیت چشم گیری داشته است. محیطی پویا و جذاب در این بازی یکی از المان های اساسی است که گیمر در هر ثانیه آن را حس می کند. "مایکل روکر" و "نورمان رییدوس" در بازی The Walking Dead: Survival Instinct صداپیشگی دو تن از شخصیّت‌های این عنوان را بر عهده دارند.

admin بازدید : 170 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |
نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.
 بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند. در حالیکه کریس (Chris) را پس از اتفاقات نسخه پنجم این سری از بازی ها در این عنوان مشاهده می کنیم، بازی در بخش های دیگر تفاوت های زیادی با آن چیزی که در زمان کنترل بازی با کریس مشاهده کردید، داشته است. مأموریت هایی که لیان کندی (Leon S. Kennedy) در این بازی پیش رو دارد، بسیار متفاوت تر از چیزی است که کریس انجام می دهد. فضایی که لیان در آن ها حضور دارد، بسیار خاص هستند و اتمسفر سنگینی بر آن ها حکم فرما است. همچنین روند بازی در این قسمت ها آرام تر است و بازیکنان بیش از پیش در این قسمت ها خود را در فضای ترسناک بازی حس می کنند. در این قسمت با صحنه های تیراندازی کمی مواجه می شوید و حتی بخش های کمی هم برای دویدن در نظر گرفته شده اند. در دمویی که از این قسمت به نمایش درآمد، در 20 درصد پایانی آن ها شاهد مبارزه و صحنه های تقریباً اکشن بودیم...
admin بازدید : 559 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Go Home Dinosaurs دایناسور ها به خانه بروید
| دانلود بازی فوق العاده زیبا Go Home Dinosaurs |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |
| همراه با راهنما نصب |
تود رکس گوشت میخواهد ، تود رکس گوشت شما را میخواهد . آیا اجازه خواهید داد ؟ امکانی ندارد ، دایناسور ها به خانه بروید. اجازه ندهید که انبوهی از دایناسور ها بتوانند سرزمین شما را تخریب بکنند. برج های جدید را باز کنید، پازل ها را بچینید تا بتوانید آنها را متوقف کنید. یک بازی بسیار زیبائی به سبک شبیه ساز BBQ Defense تجربه کنید. شخصیت های منحصر به فرد، استراتژی های جذاب، کنترل فقط با ماوس امکان بازی بچه ها و امکان لذت رقابت را برای بزرگ سالان فراهم میکند. این بازی دوست داشتنی را از دست ندهید.
admin بازدید : 1134 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Toy Story 2   بازی داستان اسباب بازی ها برای PC

بازی Toy Story 2 بر گرفته از نسخه ی دوم انیمیشن زیبا و محبوب داستان اسباب بازی ها می باشد که در سال ۱۹۹۹ بر روی پرده های سینما قابل مشاهده بود . Toy Story اولین انیمیشن بلند شرکت معتبر و شناخته شده ی والت دیزنی می باشد . اولین نسخه ی این انیمیشن که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد ، به یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های جهان تبدیل شد و والت دیزنی را بر آن داشت که نسخه های دوم و سوم آن را نیز روانه ی بازار کند . بازی داستان اسباب بازی های ۲ داستان جالبی دارد که در آن تعدادی اسباب بازی حذاب دور هم جمع شده و دست به کار شده تا دست به کار بزرگی بزنند .

در بازی Toy Story 2 شما در نقش شخصیت های مختلفی حاضر خواهید بود که یکی از آن ها آدم فضای کوچک و جذابی است که میتواند کارهای جالبی را انجام دهد ، مثل پرواز کردن و تیر زدم و … بازی زیبای داستان اسباب بازی ها ، به صورت ۳ بعدی طراحی و ساخته شده است که با توجه به قدیمی بودن آن ، گرافیک و گیم پلی خوبی نیز دارد . بازی Toy Story 2 در زمان خود یکی از بهترین بازی های سبک فکری و ماجرایی بود که هواداران بی شماری نیز داشت . بازی Toy Story 2 می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای دوست داران بازی های کارتونی باشد . شما دوستان عزیز هم اکنون بازی Toy Story 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 468 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Winning Eleven 3   بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC
امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .
admin بازدید : 356 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 1212 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کماندو ها 2   Commandos 2 Men of Courage کم حجم برای PC

گروهی از کماندوهای حرفه ای در اختیار شما هستند و باید به جنگ با دشمنان ، در جنگ جهانی دوم بروید ،  بازی Commandos 2 Men of Courage  که یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد ، یکی از محبوب ترین بازی های دوره ی خود بوده است ، حتی در حال حاضر که بازی های استراتژیک با گرافیک های دیدنی وارد بازار شده اند ، هنوز هم سری بازی کماندوز ، طرفداران خاص خود را دارند .

در تیم ویژه ی شما چیزی کم نیست ! شما تک تیرانداز ، تخریب چی ، نیروی ویژه و … را دارید ، تنها باید آن را مدیریت کنید تا یک سری مراحل جذاب و نفس گیر را با کمترین تلفات و کمترین حرکات ! به پایان برسانید ، بازی کماندو ۲ گرافیک خوبی دارد . مراحل فوق العاده متنوع و جذاب طراحی شده اند . در میان مراحل باید اسلحه های دشمن را سرقت کرده و از کابلهای برق  بالا رفته و از وسایل نقلیه مانند اتومبیل های نظامی و حتی کشتی ها و هواپیماها استفاده کنید تا به هدف خود برسید . شما هم اکنون می توانید بازی کماندوCommandos 2 Men of Courage را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 430 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ویژگی های پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2013 :

- سازگاری کامل با آپدیت کونامی ۱.۰۳
- سازگاری با جدیدترین دی ال سی (DLC 3.0)
لیگ های جدید:
- لیگ برتر ایرن و لیگ برتر ژاپن
لیگ های دسته دو:
- لیگ آزادگان
- لیگ دو ژاپن (تیم هایی از دسته ۱ ژاپن)
استادیوم :
- استادیوم آزادی
- استادیوم یادگار امام تبریز
- استادیوم حافظیه شیراز
- استادیوم فولاشهر

ویژگی های کلی:
- بیش از هزار بازیکن جدید ساخته شده
- کیت تمامی تیم های ایرانی و اروپایی
- بیش از ۱۰۰ فیس ایرانی
- کفش های جدید و اچ دی
- چمن جدید برای استادیوم ها
- آدبورد واقعی استادیوم ها
- اسکوربرد جدید
- تبلیغات فارسی بخش مستر لیگ

admin بازدید : 225 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Saving Private Sheep 2 - دانلود بازی نجات گوسفندهای 2
همیشه گرگ ها به گوسفند ها حمله می کرده و آنان را شکار می نموده اند. اما در بازی Saving Private Sheep 2 همه چیز برعکس اتفاق می افتد و این بار گوسفند ها بر گرگ ها فرمانروایی می کنند. پس از عبور از کمین گرگ ها، اینبار حمله روباه مکار گوسفند ها را تهدید نموده و مانع از پیشروی آنان می شود. در مراحل اولیه بازی سلاح دفاعی شما یک تیر و کمان ساده و ابتدایی می باشد و با گذر از مراحل اولیه و جمع آوری طلا و سکه ها در طول مسیر امتیازاتتان را ارتقا دهید تا به سلاح های پیشرفته تری دست پیدا کنید. علاوه بر روباه دشمنان دیگری همچون خارپشت ها،‌ جوجه های خشمگین، آبشارها و تارهای عنکبوتی گوسفندان بازی را تهدید می کند و تنها ماموریت شما مراقبت از آنان در طول مراحل بازی می باشد. این بازی در 66 مرحله جذاب و متنوع طراحی شده است و با گرافیکفوق العاده خود ساعات زیادی شما را سرگرم خواهد نمود.
admin بازدید : 180 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Frederic Resurrection of Music v2.10 دانلود بازی Frederic Resurrection of Music v2.10   اندروید
Frederic Resurrection of Music نام بازی بی نظیری برای گوشی های اندروید می باشد که توسط بسیاری از منتقدین رتبه ی بسیار خوبی را کسب کرده است. در این بازی شما با ۱۰ ریمیکس از تنظیم های موسیقی دان معروف – شوپن همراه می شوید تا شوپن را در این سفر پر از خنده همراهی نمایید. همراه با هر یک از آهنگ ها، بسیاری از کمیک های خنده دار وجود دارد که باعث سرگرمی شما می شود. شما با رقیب خود در یک دوئل موسیقی به رقابت می پردازید! این بازی شامل ۱۰ ریمیکس از برترین آثار کلاسیک، ۹ مکان مختلف برای اجرای بازی، بیش از یک ساعت کمیک انیمیشن شده، ۱۸ مدال افتخار در همه ی سطوح سختی بازی. شما برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.
admin بازدید : 152 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Sonic Jump v1.4.b دانلود بازی Sonic Jump v1.4.b   اندروید
دوباره شخصیت پرش کننده ی بازی های قدیمی برگشته است. این بار شما می توانید این بازی هیجان انگیز و ماجرایی را در قالب کیفیت HD بر روی گوشی های خود اجرا نمایید. شما در این بازی می توانید با شخصیت سونیک و یا یکی از دوستان آن به بازی بپردازید و در دنیای جدید سونیک و یا در همان فضای قدیمی بازی، به مبارزه با Dr.Eggman بپردازید. این بازی دارای ۴۸ مرحله متفات، نبرد با رئیس های بازی، رقابت با دوستان خود در رکورد زنی هرچه بیشتر، بازکردن ویژگی های جدید در بازی و … می باشد. گرافیک بی نظیر این بازی با توجه به حجم کم آن از نکات بسیار جالب و قابل توجه می باشد. ورژن اندروید مورد نیاز برای اجرای این بازی به طور دقیق مشخص نشده است.
admin بازدید : 161 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
GRave Defense HD v1.15.0 دانلود بازی GRave Defense HD v1.15.0   اندروید
GRave Defense در سبک بازی های دفاع از برج است و با ویژگی های جدید خود، این دسته از بازی ها را وارد مرحله ای تازه کرده است. این بازی کیفیتی به مراتب بهتر از سایر بازی های دفاعی دارد و ویژگی های خاصی را در خود جای داده است. ویژگی هایی مثل بازی داستانی که در مکان های مختلف با زامبی ها روبرو می شوید و باید از سرزمین خود در برابر آنها دفاع کنید تا در نهایت به هیولای زامبی ها برسید و نابودش کنید. همانند سایر بازی های دفاعی، در این بازی نیز شما باید مهارت های تاکتیکی و استراتژیکی خود را به کار بگیرید و در مسیر حرکت زامبی ها سلاح های سبک و سنگین مختلف خود را قرار دهید تا آنها را مورد هدف قرار دهند. بازی دارای ۱۵ سلاح مختلف و قابل ارتقاست که هر کدام قدرت خاصی دارند. همچنین با پیدا کردن گزینه های مخفی در حین بازی می توانید قدرت دفاعی خود را افزایش دهید.
admin بازدید : 150 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

admin بازدید : 157 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

fishdom3 دانلود بازی کم حجم و زیبای Fishdom 3

سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

admin بازدید : 198 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کم حجم Circus World 2013 با لینک مستقیم

بازی بسیار زیبا و کم حجم Circus World که توسط شرکت Excalibur Publishing Limited برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته و انتشار یافته است ، این بازی یک سبک استراتژیک سرگرم کننده دارد که شما در آن باید مدیریت یک سیرک را بر عهده بگیرید ، در بازی شما باید با استخدام کارکنان حرفه ای سیرک و با مدیریت بر خرید و بودجه و سرمایه گذاری به یه سیرک بزرگ تبدیل شود . چادر سیرک شما اول راه کوچک می باشد که رفته رفته با تهیه چادر های بزرگتر تبدیل به یه سیرک بزرگ خواهید شد . در اول راه شما در سراسر انگلستان سیرک را برگزار میکند که با بزرگتر شدن و معروف شدن در فرانسه و نیویورک نیز سیرک را برگزار خواهید کرد ، بازی دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی می باشد که قابل نصب بر روی انواع سیستم های مختلف و ضعیف است.
admin بازدید : 159 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2011 براي موبايل 240x320

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است :
- اضافه شدن Champions league
- اضافه شدن ليگ اروپا
- رابط كاربري قوي
و.....
admin بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کبریت ها برای گوشی های NOKI Symbian S60 V5
بازی کبریت ها از معدود بازی هایی است که قابلت NIM  یعنی بازی دونفره را در یک گوشی فراهم می کند.در این بازی باید بازیکنان با جایگزین کردن کبریت ها در یک سط خاص حریفشان را مجبور به باخت یعنی برداشتن آخرین کبریت کنند..این بازی بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
admin بازدید : 173 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه BlackBerry Software and Games Collection 2011

| دانلود رایگان مجموعه 101 نرم افزار، بازی و تم مخصوص گوشی های بلک بری با لینک مستقیم |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان BlackBerry Software and Games Collection 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 101 نرم افزار، بازی و تم سیستم عامل بلک بری می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. بلک بری یک نام تجاری تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال 1999 اداره می شود. بلک بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای دردست اقدام است. همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدئویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی می باشد. بلک بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. گوشی ها بلک بری دارای توانایی ها و امکاناتی هستند که در دیگر تلفن های همراه موجود نمی باشد. یافتن نرم افزارها و بازی های بلک بری در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار ها و بازی های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 101 برنامه وبازی معروف و پر کاربرد گوشی های بلک بری قرار گرفته است. برنامه های این مجموعه شامل چهار دسته مختلف که شامل نرم افزارهای سیستمی، نرم افزارهای اینترنت، بازی ها و تم ها می باشد. همچنین سعی شده در این مجموعه پرکاربرد ترین نرم افزارها و بهترین بازی های سال 2011 قرار داده شوند.
admin بازدید : 155 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Fast and furius 5 official movie برای گوشی های s60v5
وقتی نام بازی Fast_and_Forius را می شنویم به جرات می توان گفت یاد سرعت و خشم در این فیلم می افتیم.اما اینبار برای شما نسخه 5 این بازی را قرار داده ایم این بازی به سبک رالی می باشد و بسیار هیجان انگیز می باشد که بر روی گوشی هایی باسیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

admin بازدید : 189 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Builders Cover دانلود بازی مدیریتی Monument Builders: Notre Dame de Paris برای PC
Monument Builders: Notre-Dame de Paris – یک بازی مدیریتی زیبا به سبک DASH است.در این بازی وظیفه ساخت کلیسای معروف نوتردام پاریس را به عهده خواهید داشت.در محلی که هم اکنون این کلیسا قرار دارد تا قبل از قرن چهارم میلادی معبدی غیر مسیحی وجود داشته است. در قرن چهارم کلیسایی بزرگ جای آن معبد را گرفت. این ساختمان تا قرن دوازدهم بر جای بود ولی در آن زمان جمعیت پاریس بطور ناگهانی بالا رفت و تصمیم گرفته شد تا کلیسا را بزرگ گردانند. بدین ترتیب ساختمان قبلی را خراب کرده و در سال ۱۱۶۳ میلادی ساختمان جدید شروع شد.اکنون شما در سفری شگفت انگیز به قرون وسطی باز خواهید گشت و به عنوان مسئول ساخت و ساز این بنای تاریخی ایفای نقش خواهید کرد.در این بازی ۵۰ مرحله ی جذاب طراحی شده است که شما می بایست با صحیح مدیریت کارگران، حمل و نقل مواد و بهبود شرایط ساخت و ساز این مراحل را طی کنید و امتیاز کافی را جمع آوری کنید.با انجام این بازی جذاب نکاتی کلیدی از نقاط عطف تاریخ را درخواهید یافت…
admin بازدید : 194 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
block fortress بازی جذاب Block Fortress 1.0   آیفون و آیپد
بازی Block Fortress یک بازی جدید است که یقیناً می‌توان گفت از بازی محبوب Minecraft الهام گرفته شده است. در هر دوی این بازی بازیکن با یک محیط با گرافیک نه چندان بالا روبروست، ولی در عوض قدرت خلاقیت بسیار بالایی به بازیکن داده می‌شود که این بازی‌ها را از سایر بازی‌هایی که شاید گرافیک خیلی بالاتری هم داشته باشند متمایز می‌کند و همین امر باعث شده هر دوی این بازی‌ها جزو بازی‌های پرفروش App Store بشوند. در Block Fortress شما باید یک با مکعب‌هایی که در اختیار دارید برای خود یک قلعه بسازید و از آن در مقابل دشمنان محافظت کنید. در این بازی می‌توانید هرطور که فکرش را می‌کنید قلعه خود را بسازید و سپس در جاهای مختلف آن سلاح‌هایی قرار دهید تا در برابر حمله دشمنانی که به سمت شما می‌آیند از خود دفاع کنید. این بازی همانطور که گفته شد شاید گرافیک بالایی نداشته باشد، ولی شاید کمتر کسی از طرفداران این نوع بازی‌ها به گرافیک آن اهمیت دهد، آنچه مهم است خلاقیت شما است. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad و بالاتر قابل اجراست.
admin بازدید : 163 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC
Reversion – The Meeting نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.
admin بازدید : 202 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

bioshock infinite pc cover small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

admin بازدید : 179 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی StarCraft II Heart of the Swarm استارکرافت
نام بازی: StarCraft II Heart of the Swarm
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Blizzard Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

زمانی که شرکت بلیزارد اعلام کرد StarCraft II به صورت سه گانه تولید میشود، بسیاری از طرفداران ناراحت و عصبانی شدند و دلیل این کار را فقط سود جویی میدانستند. ولی پس از عرضه SC II: Wings of Liberty با دیدن نقدهای مثبت بر بازی و کیفیت بازی از شدت خشمشان کم شد.
admin بازدید : 161 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
                                                                                                                                                                                           |نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.
admin بازدید : 146 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Slam Bolt Scrappers شدت پیچ اوراق

| دانلود بازی فوق العاده زیبا Slam Bolt Scrappers |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |
| همراه با راهنما نصب |
با جنجال و سختی بسازید و ترکیب کنید.! سعی کنید که بهتزین برج را نسبت به رقبای خود درست کرده باشید تا بتوانید در مقابل حماسه رئسا ایستادگی کنید. اسلحه هایی چون لیزر ها ، دریل ها ، موشک ها و ... را برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید. این بازی را میتوانید 4 نفره و یا برای رقابت و شدت بیشتر یک به یک انجام دهید. این ورژن بازی دارای 5 مرحله و 2 شخصیت جدید میباشد. 

admin بازدید : 361 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct مرده های متحرک
|نسخه ی RELOADED |
نام بازی: The Walking Dead Survival Instinct
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Terminal Reality, Inc.
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد


بار دیگر اکتیویژن و بار دیگر یک بازی شاهکار ! عنوانی جدید را از سری بازی های مردگان متحرک راشاهدیم به گونه ای که کمپانی اکتیویژن در سری قبل موفقیت چشم گیری داشته است. محیطی پویا و جذاب در این بازی یکی از المان های اساسی است که گیمر در هر ثانیه آن را حس می کند. "مایکل روکر" و "نورمان رییدوس" در بازی The Walking Dead: Survival Instinct صداپیشگی دو تن از شخصیّت‌های این عنوان را بر عهده دارند.
admin بازدید : 319 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
Resident Evil 6 همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.
Resident Evil 6

admin بازدید : 184 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Crysis 3 بازی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر شده است.
مأموریت ما خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه است، به نظر حرارت آن بالا رفته و ممکن است در اثر آن انفجار صورت بگیرد. کمی جلوتر، دشمنان به ما حمله می کنند و مبارزه آغاز می شود. اولین چیزی که چشم ما را به خود خیره می کند، نورپردازی قوی بازی است.

 

نام بازی: Crysis 3
پلتفورم : PC
ژانر: Action
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
درجه بندی سنی : 16+

admin بازدید : 193 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار SolSuite Solitaire 2013 v13.3 در واژه به معناي انقلاب , و در عمل نيز تحول عظيمي در بازي هاي موجود در بازار ايجاد كرده و در حال حاضر يكي از برترين  بازي هاي كارتي موجود به شمار ميرود, SolSuite به تازگي نسخه ي SolSuite 2011 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه اي از 506 بازي كارت با كيفيت بالا و در محيطي جذاب ميباشد!
 بازيهاي موجود در اين بسته نرم افزاري بازي هاي اصلي وحقيقي كارت بوده بطوريكه مشابه آن در بازي هاي ديگر يافت نميشوند!از ويژگي هاي جالب و قابل توجه اين بسته نرم افزاري ويراستار قدرتمند آن ميباشد كه كاربر را قادربه اعمال ويرايشات مورد نظر خود در قوانين بازي ها ميسازد.

برخي از بازي هاي اين مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.


admin بازدید : 258 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)


PESJP Patch 2013 v3Ultimate بدون شک یکی از بهترین پچ ها برای بازی PES 2013 می باشد که با امکانات فراوان و واقعی تر کردن بازی لذت بازی کردن را باری شما بیشتر میکند.


                                                                                                                                                                                                                                                                              

admin بازدید : 148 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.
admin بازدید : 347 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

نام بازی: Arma 3 Alpha
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
در زمانی که مبحث جنگ در بازی های کامپیوتری تنها به سلاح در دست گرفتن و دیالوگ های حماسی تبدیل شده، وجود بازی هایی مانند ARMA III بیش از پیش احساس می شود. همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می بینند. زمین تنها جایی نیست که بازیکنان در این بازی روی آن حرکت می کنند. شما می توانید از هلیکوپتر بپرید و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود بیایید. می توانید از دریا عبور کنید و با تجهیزات قواصی به هدف برسید.

admin بازدید : 162 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
نام بازی: DmC Devil May Cry
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3-d Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISOسایت شارژ
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ninja Theory
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

باز هم دِویل می کرای و باز هم نقش آفرینی های بصری هیجان انگیز که شما را ساعت های متحیر می کند.اما این بار با گرافیکی بهتر و گیم پلی بی نظیر تر ! اینبار کمپانی کپ کام می داند که چه بازی را در اختیار قرار گرفته است.بازی ای که تنها کرکتر های اصلی آنها اسطوره هایی برای گیمر های خودش شده است.
admin بازدید : 167 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
|دانلود نسخه ی  LIMITED EDITION بهترین و کاملترین نسخه به همراه کرک FLT |
|نسخه ی ریپک با حجم 2.8GB به پست اضافه شد  |
نام بازی: Sniper: Ghost Warrior 2
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: City Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : City Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی S:GW 2 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند.از هر جهت که به آن نگاه می کنیم یک پیشرفت قابل توجه به حساب می آید. 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 5,611
  • بازدید کلی : 72,709
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ