loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 270 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012
قسمت ۱۸ به پست افزوده شد

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه

حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

admin بازدید : 260 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Top Gear Cover دانلود فصل نوزدهم مستند تخت گاز Top Gear Season 19 2013

|همزمان با پخش هر قسمت جدید ، به پست افزوده خواهد شد|

| قسمت هفتم با کیفیت ۷۲۰p به پست افزوده شد |

نام مستند : Top Gear Season 19 – تخت گاز فصل نوزدهم

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل ۱۹ این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

admin بازدید : 239 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش با کیفیت ۷۲۰ p
قسمت  26 در ادامه مطلب قرار گرفت 
نام انیمیشن : فانوس سبز – Green Lantern: The Animated ، قسمت های ۱ تا ۲۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
وضعیت : شروع مجدد فصل اول  
مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTVRip
امتیاز : ۸٫۸/ ۱۰ 
زیرنویس  فارسی :  دارد
 
خلاصه داستان : Green Lantern : The Animated نام سریالی انیمیشنی و بسیار جذاب است که این بار در سایت دانلود ها برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۰ آغاز شده و سایت دانلود ها افتخار دارد تا با پخش هفتگی این انیمیشن در آمریکا و کانادا ، آن را برای کاربران خویش ارائه دهد ، البته ادامه قسمت های این انیمیشن از بهار ۲۰۱۲ پخش خواهد. داستان این انیمیشن که برگرفته شده از فیلمی سینمایی با همین نام است درباره فردی به نام هال اردن می باشد . که قرار است با گروهی موسوم به فانوس سبز که به نبرد با اهریمن بپردازد .  داستان این سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است و از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز این سریال را پیشنهاد می نماید.
admin بازدید : 210 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت 22 در ادامه همین مطلب قرار گرفت

قسمت های ۲۶ تا ۲۸ در ادامه مطلب قرار گرفت

انر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت دانلودها افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما در دانلودها با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

admin بازدید : 215 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (1)
kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت های ۱۳ تا ۱۹ به پست اضافه شد
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلودها دریافت نمایید .
 
admin بازدید : 193 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
haftsin

قسمت ۱۱ اضافه شد

بازیگران: سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، جواد عزتی، محسن افشانی، مهران رجبی، کیانوش گرامی، سمیرا حسن پور، سیما خضرآبادی، روح‌الله مفیدی، آریا صادقی، افشین نخعی، سیاوش چراغی‌پور …
کارگردان: 
سال: ۱۳۹۲
زمان پخش: هرشب نوروز ۹۲
خلاصه داستان:یک واحد ۱۰۰ متری اجاره‌یی، دو خانواده مدعی مالکیت آن، ناگزیر از تحمل یکدیگر در ایام نوروز و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دستشان و …
admin بازدید : 244 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
payetakht2

قسمت ۱۱ اضافه شد

بازیگران: علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن حاج عبدالهی و سمیرا حسن پور ، ….
کارگردان: سیروس مقدم
سال: ۱۳۹۲
زمان پخش: هرشب نوروز ۹۲
خلاصه داستاندر این سفر بار دیگر این خانواده با هم همراه می شوند و در طول مسیر هر بار که این کامیون به شهری می رسد، مردم شهر به استقبال و زیارت این کامیون می آیندکه حامل این گلسته و مناره ها و نیز نقی، ارسطو و پنجعلی هستند و …
admin بازدید : 241 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

HTC Home Apis 3.0 Build 620 Final یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home که از سافت 98 دانلود میکنید ، می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند.

soft98

admin بازدید : 253 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار Autodesk AutoCAD P&ID 2014 می توانید دیاگرام های مربوط به سیستم های ابزار دقیق و سیتم های لوله کشی را طراحی و ویرایش و مدیریت نمایید. با آخرین ورژن این نرم افزار مهندسین و طراحان با استفاده از جدیدترین ابزارهای موجود برای پروسه های صنعتی  می توانند با سادگی هرچه تمام تر طرح های مورد نظر خود را ایجاد نمایند.

با استفاده از نرم افزار AutoCAD P&ID شما می توانید وظایف عمومی سیستم ها را ساده تر و اتوماتیک نمایید، به سادگی می توانید به تجهیزات و اطلاعات خطوط دسترسی پیدا کنید، و از ابزاهای ساده مریوط به گزارش گیری، ویرایش، اشتراک گذاری، اعتبار سازی، برای تبدیل آنها به اطلاعات مورد نیاز برای طراحی خود استفاده نمایید. که باعث آغاز ساده تر، اجرای بهتر و اتمام سریعتر پروژه شما می گردد.  

soft98

admin بازدید : 220 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2014 اتوکد طراحی و طرح ریزی سه بعدی ، که به دلیل استفاده عمومی در طراحی واحد های صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی به اتوکد پتروشیمی یا اتوکد صنایع نفت و گاز معروف شده است . این نرم افزار ابزار طراحی تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی می باشد . . از ویژگی های بارز و مفید این نرم افزار محیط آشنای اتوکد می باشد که باعث می شود مهندسین سریع و آسان با کمترین آموزش این نرم افزار را بکار گیرند . این نرم افزار با ایجاد و استفاده از ابزار و روش های سازماندهی شده و استاندارد انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی ، انواع گزارش ، اسناد و .. در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و.. خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر ، دقیق تر ، بسیار بهتر و زودتر انجام و به اتمام برسد . همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و تعمیر و نگهداری آنها می شود . این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID که P&ID یعنی piping and instrumentation diagrams را در خود دارد . و افزوده بر آن ابزار های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی ها دارد .

Autodesk AutoCAD Plant 3D

admin بازدید : 182 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Aiseesoft DVD Copy 5.0.10 از آنجایی که دیسک های DVD به مرور زمان خراب می شوند و یا ممکن است برای آن ها مشکلی به وجود آید، بهتر است همیشه از روی این DVD ها یک کپی نگه داری کنید که پس از چندین سال نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید. برای این منظور شما باید به دنبال ابزاری باشید که در زمینه ی کپی گیری دی وی دی، به شما کمک کند یکی از این نرم افزارها Aiseesoft DVD Copy می باشد .

Aiseesoft DVD Copy
admin بازدید : 177 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (1)

Tipard Total Media Converter Platinum 6.2.18 همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا فایل های چند رسانه ای کاربران را به فرمت های مختلف تبدیل کند. این ابزار با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و همچنین سازگاری خاص با سیستم های صوتی و تصویری رایج برای کاربران حرفه ای هم می تواند فوق العاده مناسب باشد. حجم پائین و واسط کاربری جذاب و البته سهولت در استفاده از نرم افزار سه موردی هستند که برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه ای دارند ضمن آن که سرعت تبدیل در نرم افزار به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی های جدید و سازگاری با انواع پردازنده های گرافیکی و CPU ها بسیار بالا است.نکته مهم در مورد این ابزار که از سافت 98 دانلود می کنید همان پشتیبانی از فرمت های مختلف ، پیش نمایش از فایل های چند رسانه ای و همچنین پشتیبانی و سازگاری با تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل است. پشتیبانی از انواع دی وی دی فیلم ها و نهایت کیفیت در هنگام تبدیل که به هیچ وجه کیفیت اصلی را پائین نخواهد آورد هم نکته ی مهمی است. البته کیفیت قابل تنظیم است و می توان آن ها را بسته به نیاز تغییر داد. به طور کلی نرم افزار Tipard Total Media Converter یکی از قابل اعتمادترین مبدل هایی است که از سوی شرکت های نرم افزار تولید شده است.

Tipard Total Media Converter

admin بازدید : 177 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
Flip Office Professional 2.0 یک نرم افزار انتشار الکترونیکی است که اجازه می دهد شما نشریه های الکترونیکی تعاملی از فایل های آفیس ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری آسان می باشد و شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس یک نشریه الکترونیکی ایجاد کنید. حتی اگر شما تا به حال از این برنامه استفاده نکرده باشید می توانید به آسانی و در عرض چند دقیقه، بدون نیاز به هیچ آموزش خاصی کار خود را به اتمام برسانید .

Flip Office
admin بازدید : 174 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای
|دانلود نسخه ی  LIMITED EDITION بهترین و کاملترین نسخه به همراه کرک FLT |
|نسخه ی ریپک با حجم 2.8GB به پست اضافه شد  |
نام بازی: Sniper: Ghost Warrior 2
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: City Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : City Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی S:GW 2 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند.از هر جهت که به آن نگاه می کنیم یک پیشرفت قابل توجه به حساب می آید. 
admin بازدید : 171 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct مرده های متحرک

|نسخه ی RELOADED |

نام بازی: The Walking Dead Survival Instinct
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Terminal Reality, Inc.
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد


بار دیگر اکتیویژن و بار دیگر یک بازی شاهکار ! عنوانی جدید را از سری بازی های مردگان متحرک راشاهدیم به گونه ای که کمپانی اکتیویژن در سری قبل موفقیت چشم گیری داشته است. محیطی پویا و جذاب در این بازی یکی از المان های اساسی است که گیمر در هر ثانیه آن را حس می کند. "مایکل روکر" و "نورمان رییدوس" در بازی The Walking Dead: Survival Instinct صداپیشگی دو تن از شخصیّت‌های این عنوان را بر عهده دارند.

admin بازدید : 170 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |
نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.
 بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند. در حالیکه کریس (Chris) را پس از اتفاقات نسخه پنجم این سری از بازی ها در این عنوان مشاهده می کنیم، بازی در بخش های دیگر تفاوت های زیادی با آن چیزی که در زمان کنترل بازی با کریس مشاهده کردید، داشته است. مأموریت هایی که لیان کندی (Leon S. Kennedy) در این بازی پیش رو دارد، بسیار متفاوت تر از چیزی است که کریس انجام می دهد. فضایی که لیان در آن ها حضور دارد، بسیار خاص هستند و اتمسفر سنگینی بر آن ها حکم فرما است. همچنین روند بازی در این قسمت ها آرام تر است و بازیکنان بیش از پیش در این قسمت ها خود را در فضای ترسناک بازی حس می کنند. در این قسمت با صحنه های تیراندازی کمی مواجه می شوید و حتی بخش های کمی هم برای دویدن در نظر گرفته شده اند. در دمویی که از این قسمت به نمایش درآمد، در 20 درصد پایانی آن ها شاهد مبارزه و صحنه های تقریباً اکشن بودیم...
admin بازدید : 559 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Go Home Dinosaurs دایناسور ها به خانه بروید
| دانلود بازی فوق العاده زیبا Go Home Dinosaurs |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |
| همراه با راهنما نصب |
تود رکس گوشت میخواهد ، تود رکس گوشت شما را میخواهد . آیا اجازه خواهید داد ؟ امکانی ندارد ، دایناسور ها به خانه بروید. اجازه ندهید که انبوهی از دایناسور ها بتوانند سرزمین شما را تخریب بکنند. برج های جدید را باز کنید، پازل ها را بچینید تا بتوانید آنها را متوقف کنید. یک بازی بسیار زیبائی به سبک شبیه ساز BBQ Defense تجربه کنید. شخصیت های منحصر به فرد، استراتژی های جذاب، کنترل فقط با ماوس امکان بازی بچه ها و امکان لذت رقابت را برای بزرگ سالان فراهم میکند. این بازی دوست داشتنی را از دست ندهید.
admin بازدید : 155 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Life’s-a-Jungle
داستان این انیمیشن مربوط به یک سگ پولدار می باشد که زندگی اعیانی داشته و بصورت اتفاقی از خانه و صاحبش جدا می شود و وارد جنگل می شود و در این چنگل با چیزهای جدیدی روبرو می شود و مجبور می شود که …
admin بازدید : 175 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (1)
Home-on-the-Range
داستان در مورد یک مزرعه دامداری است که حیوانات مختلفی در آن زندگی می کنند.تا اینکه یک روز اطلاعیه ای در این مزرعه نصب می شود با موضوع اینکه این ملک به تصرف اشخاص خاصی در آمده است. در همین بین سه گاو که در مزرعه زندگی می کنند تصمیم می گیرند برای حفظ مزرعه با چند حیوان دیگر متحد می شوند و بصورت گروهی با مالکین جدید مزرعه درگیر می شوند و…
admin بازدید : 145 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Madagascar-2
الکس شیر، مارتی گورخر، ملمن زرافه و گلوریای اسب آبی که از باغ وحش نیویورک گریخته اند، سر از میان طبیعت وحشی آفریقا در می آورند. جایی که الکس با بقیه اعضای خانواده اش ملاقات می کند و …
admin بازدید : 1134 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Toy Story 2   بازی داستان اسباب بازی ها برای PC

بازی Toy Story 2 بر گرفته از نسخه ی دوم انیمیشن زیبا و محبوب داستان اسباب بازی ها می باشد که در سال ۱۹۹۹ بر روی پرده های سینما قابل مشاهده بود . Toy Story اولین انیمیشن بلند شرکت معتبر و شناخته شده ی والت دیزنی می باشد . اولین نسخه ی این انیمیشن که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد ، به یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های جهان تبدیل شد و والت دیزنی را بر آن داشت که نسخه های دوم و سوم آن را نیز روانه ی بازار کند . بازی داستان اسباب بازی های ۲ داستان جالبی دارد که در آن تعدادی اسباب بازی حذاب دور هم جمع شده و دست به کار شده تا دست به کار بزرگی بزنند .

در بازی Toy Story 2 شما در نقش شخصیت های مختلفی حاضر خواهید بود که یکی از آن ها آدم فضای کوچک و جذابی است که میتواند کارهای جالبی را انجام دهد ، مثل پرواز کردن و تیر زدم و … بازی زیبای داستان اسباب بازی ها ، به صورت ۳ بعدی طراحی و ساخته شده است که با توجه به قدیمی بودن آن ، گرافیک و گیم پلی خوبی نیز دارد . بازی Toy Story 2 در زمان خود یکی از بهترین بازی های سبک فکری و ماجرایی بود که هواداران بی شماری نیز داشت . بازی Toy Story 2 می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای دوست داران بازی های کارتونی باشد . شما دوستان عزیز هم اکنون بازی Toy Story 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 468 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Winning Eleven 3   بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC
امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .
admin بازدید : 356 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 1212 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کماندو ها 2   Commandos 2 Men of Courage کم حجم برای PC

گروهی از کماندوهای حرفه ای در اختیار شما هستند و باید به جنگ با دشمنان ، در جنگ جهانی دوم بروید ،  بازی Commandos 2 Men of Courage  که یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد ، یکی از محبوب ترین بازی های دوره ی خود بوده است ، حتی در حال حاضر که بازی های استراتژیک با گرافیک های دیدنی وارد بازار شده اند ، هنوز هم سری بازی کماندوز ، طرفداران خاص خود را دارند .

در تیم ویژه ی شما چیزی کم نیست ! شما تک تیرانداز ، تخریب چی ، نیروی ویژه و … را دارید ، تنها باید آن را مدیریت کنید تا یک سری مراحل جذاب و نفس گیر را با کمترین تلفات و کمترین حرکات ! به پایان برسانید ، بازی کماندو ۲ گرافیک خوبی دارد . مراحل فوق العاده متنوع و جذاب طراحی شده اند . در میان مراحل باید اسلحه های دشمن را سرقت کرده و از کابلهای برق  بالا رفته و از وسایل نقلیه مانند اتومبیل های نظامی و حتی کشتی ها و هواپیماها استفاده کنید تا به هدف خود برسید . شما هم اکنون می توانید بازی کماندوCommandos 2 Men of Courage را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 198 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود XUS Launcher Pro v2.3.0 - نرم افزار زیبا سازی و سازماندهی آیکون های دسکتاپ
مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Launcher Pro که توسط شرکت XUS Software ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.
admin بازدید : 226 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SmartFTP Professional 4.1 Build 1286 - نرم افزار ارتباط با FTP
نرم افزارهای متعددی هستند که در زمینه کار با سرورهای FTP و به خصوص آپلود فایل ها می توانند مفید باشند. هرکدام قابلیت های مربوط به خود را دارند و با توجه به قابلیت ها، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و کاربران هم با توجه به خواسته ها و نیازهایشان نرم افزاری را انتخاب می کنند. اکثر مدیران سایت ها به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند علاوه بر سرعت بالا در برقراری ارتباط میان سیستم کاربری و سرور FTP امکاناتی خوبی را هم به آن ها ارائه دهد. SmartFTP یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که قدرت بالایی در کمک رسانی به کاربران برای ارتباط مطمئن و سریع با سرورهای FTP نیز دارد.
این نرم افزار قدرتمند که در بیشتر آزمایشات توانسته خود را به عنوان بهترین نرم افزار در این زمینه مطرح سازد ، ابزاری که تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ارسال و دریافت یک فایل را به صورت کاملا مطمئن و امن دارا می باشد. از مهم ترین قابلیت های SmartFTP می توان به اجرای همزمان چند سرور ، آپلود و یا دریافت همزمان چندین فایل از چند نوع سرور مختلف ، سازگاری با انواع پروتوکل ها ، امنیت بالا در برقرار ارتباط ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار و البته سرعت بسیار بالا در برقرار ارتباط اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند حتی با آخرین به روز رسانی های ایجاد شده در قسمت های مختلف ارتباطی و حتی IP نسخه 6 هم سازگاری کاملی دارد ، با انواع دیوار آتش سازگار است و نهایت امر هم قابلیت Resume ارسال و دریافت فایل ها را به کاربران هدیه می دهد. برای این نرم افزار قدرتمند که نسخه جدید آن به تازگی ارائه گردیده بیش از 30 قابلیت کلیدی ذکر شده که ما به بخشی از آن ها اشاره می کنیم. 
admin بازدید : 203 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود UndeleteMyFiles Pro v3.1 - نرم افزاری ساده اما قدرتمند برای بازیابی اطلاعات
UndeleteMyFiles Pro نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته برای بازیابی فایل های پاک شده به شمار می رود. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با سرعت بالا در اسکن انواع حافظه ها فایل های پاک شده را یافته و برای بازگردانی آن ها اقدام کند. پشتیبانی از اتواع هارد دیسک ها ، حافظه هاش فلش و دیگر انواع حافظه ها یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار کم حجم تنها از دو مرحله کلی برای عمل اسکن و بازیابی بهره می برد و  به همین دلیل است که استفاده از UndeleteMyFiles Pro فوق العاده آسان گردیده  ؛ واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار در کنار وجود Option های مختلف برای انتخاب نوع اسکن حافظه و همچنین یافتن فایل ها با پسوند های مختلف از قابلیت هایی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد.
بازیابی فایل ها به هیچ وجه به تاریخ خاصی مختص نمی شود بلکه ممکن است فایلی باشد که چند سال هم باشد که پاک شده اند اما در این نرم افزار امکان بازیابی این فایل ها گنجانده شده است. بازیابی ایمیج هایی که به صورت نسخه پشتیبان از فایل ها گرفته شده اند ، ایمیل هایی که پاک شده اند و در کمتر نرم افزاری امکان بازیابی آن ها وجود دارد و چندین و چند قابلیت مهم دیگر که در آخرین نسخه از نرم افزار UndeleteMyFiles Pro قابل بهره گیری است .
admin بازدید : 154 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وب سایت های ایرانی با زیرنویس فارسی و کیفیت ۷۲۰ p

قسمت ۷ در ادامه همین مطلب افزوده شد

  زیرنویس فارسی قسمت 5 اصلاح و در ادامه مطلب افزوده شد  

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .


admin بازدید : 167 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود LAN Speed Test v3.4.0 نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار LAN Speed Test را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر 1 دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.
admin بازدید : 172 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Dolphins and Whales Tribes of the Ocean 2008 مستند دلفین ها و وال ها قبایل اقیانوس
| دانلود مستند دلفین ها و وال ها قبایل اقیانوس 2008 با کیفیت 720p |
در این مستند برای بررسی قبایل اقیانوس به صخره های Bahamas و آب های پادشاهی Tongo میرود. دلفینها و ماهیان خاویار وحشی، عشق یک مادر گوژپشت به بچه ی نوزادش، نرهای گوژپشت آوازه خوان، سرور نیرومند اقیانوس نهنگ، و نهنگ کوچک آرام دریایی را در این مستند مشاهده خواهید کرد. زندگی موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید.
admin بازدید : 140 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 انیمیشن باب اسفنجی اختلال در اعماق
| دانلود انیمیشن SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 - کیفیت DVDRip |

ژانر : انیمیشن

کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
انکودر : SHQ@Ganool
اطلاعات کامل: Amazon
خلاصه داستان :
وقتی که باب اسفنجی مجبور می شود که یک گزارش شفاهی ارائه دهد، در همان میان در اقیانوس ازدحامی می شود و اسکوئیدوارد در کارش صدمه میبیند؛ باب اسفنجی و پاتریک مشغول بازی خشنی از گلف مینیاتوری بودند که...
admin بازدید : 141 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Manchester United Season Review مستند منچستریونایتد
|مستند (مروری بر فصل 2011-2012 منچستریونایتد) محصول 2012  با کیفیت XviD| 
مستندی که برای شما آماده کرده ایم ، مروری بر تیم فوتبال منچستریونایتد و لحظات به یادماندنی این تیم در فصل 2011-2012 می باشد.
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد‏ یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث‏ تأسیس شد. در سال ۱۹۰۲، نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت و در سال ۱۹۱۰، ورزشگاه الدترافورد به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم انتخاب شد.
در سال ۱۹۶۸، منچستریونایتد با سرمربیگری مت بازبی به عنوان اولین تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید. این اتفاق ۱۰ سال پس از حادثه مونیخ رخ داد. در این حادثه ۸ تن از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد جان خود را از دست دادند. سرمربی کنونی این تیم، سر الکس فرگوسن می‌باشد که از نوامبر ۱۹۸۶ سرمربیگری این تیم را بر عهده داشته و با به ارمغان آوردن ۳۷ جام مختلف برای باشگاه، پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود.
admin بازدید : 158 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Actual Title Buttons 7.5 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

soft98

admin بازدید : 149 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Actual Multiple Monitors 5.1 نرم افزاری برای استفاده از چند مانیتور در ویندوز می باشد. این نرم افزار به ویژگی های قدرتمند و کاربردی تجهیز شده است و تصویر زمینه و محافظ صفحه را در حالت چندین مانیتوری پشتیبانی می کند اما برگ برنده این برنامه در قابلیت گسترش تسک بار است. حتی نسخه های جدید ویندوز تنها قابلیت های پایه را برای کار با چند مانیتور در اخیتر کاربر قرار می دهند، اما این نرم افزار این شکاف ها و کاستی ها را پر کرده و بهره وری و سهولت استفاده را افزایش می دهد. نرم افزار فوق مملو از ویژگی های متنوع است. شما می توانید دکمه شروع ویندوز را بر روی کلیه مانیتورها تکثیر کنید تا به این دکمه مهم در میز کار ویندوز دسترسی آسان تری داشته باشید، در تسک بار امتداد یافته به تعداد دلخواه برنامه پین کنید، آیکون های مشابه روی تسک بار را گروه بندی کنید، پیشرفت دانلود فایل ها را روی تسک بار تماشا کنید و امکانات بسیار بیشتر دیگر. اساسا Actual Multiple Monitors همه چیزهایی که نوار وظیفه ویندوز 7 را منحصر به فرد و عالی کرده را به حالت چند مانیتوری تعمیم داده است. این امر یک شاهکار است که هیچ یک از نرم افزارهای چند مانیتوری دیگر هنوز بدان دست نیافته اند .
Actual Multiple Monitors

admin بازدید : 147 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Home Plan Pro 5.2.26.4 نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی های قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد. شما امکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارید یا طرح خودتان را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید. سهولت استفاده از آن را به سادگی احساس می کنید و هزینه های شما را نیز پایین می آورد.

soft98

admin بازدید : 169 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

OmniFormat 12.21 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

soft98

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 5,597
  • بازدید کلی : 72,695
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ