loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 181 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro 4.1.4.2665 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

BB FlashBack

admin بازدید : 194 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
block fortress بازی جذاب Block Fortress 1.0   آیفون و آیپد
بازی Block Fortress یک بازی جدید است که یقیناً می‌توان گفت از بازی محبوب Minecraft الهام گرفته شده است. در هر دوی این بازی بازیکن با یک محیط با گرافیک نه چندان بالا روبروست، ولی در عوض قدرت خلاقیت بسیار بالایی به بازیکن داده می‌شود که این بازی‌ها را از سایر بازی‌هایی که شاید گرافیک خیلی بالاتری هم داشته باشند متمایز می‌کند و همین امر باعث شده هر دوی این بازی‌ها جزو بازی‌های پرفروش App Store بشوند. در Block Fortress شما باید یک با مکعب‌هایی که در اختیار دارید برای خود یک قلعه بسازید و از آن در مقابل دشمنان محافظت کنید. در این بازی می‌توانید هرطور که فکرش را می‌کنید قلعه خود را بسازید و سپس در جاهای مختلف آن سلاح‌هایی قرار دهید تا در برابر حمله دشمنانی که به سمت شما می‌آیند از خود دفاع کنید. این بازی همانطور که گفته شد شاید گرافیک بالایی نداشته باشد، ولی شاید کمتر کسی از طرفداران این نوع بازی‌ها به گرافیک آن اهمیت دهد، آنچه مهم است خلاقیت شما است. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad و بالاتر قابل اجراست.
admin بازدید : 152 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Ad-Aware Free Antivirus+ 10.5.2.4379 محصول نرم افزاری شرکت Lava-Soft از جمله محبوب ترین و معتبرترین برنامه های شناسایی جاسوس افزارها (Spyware) و کدهای مخرب می باشد که هر هفته تعداد یک میلیون نسخه از آن توسط کاربران در سراسر جهان دانلود می شود. این نرم‌افزار كامپیوتر شما را در برابر هر نوع آزار و اذیت انگل‌های اینترنتی در پناه خود می‌گیرد و اجازه‌ی نفس كشیدن به هیچ عامل مشكوك و نفوذی را نمی‌دهد.
بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware می باشند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد.
Ad-Aware با هدف مراقبت از سیستم ها در مقابل برنامه های جاسوسی و ویروس ها و همچنین پاک سازی آن ها از سیستم ها طراحی شده است. این نرم افزار با کنترل کامل بر قسمت های مختلف هارد و همچنین عملیات Monitoring مداوم بر روی سیستم مانع نفوذ برنامه های مخرب به سیستم می شود. این نرم افزار بر تمامی فایل های در حال اجرا نظارت می کند تا در صورت مشاهد فایل آلوده مانع از اجرا و انتشار ویروس ها شود.

AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، طراحی شده برای سیستم عامل های Windows 98, 98SE, ME, NT40, 2000, XP Home, XP Pro, Vista است که به طور کامل حافظه، رجیستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند.

Ad-Aware

admin بازدید : 162 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار ASTRO File Manager 4.2.467 يكي از معروف ترين و قدرتمندترين نرم افزارهاي مديريت فايل در گوشي هاي اندرويد مي باشد.برنامه اي كه به شما اين امكان را مي دهد تا به آساني فايل هاي داخل گوشي خود را ويرايش كنيد, تغيير نام دهيد, حذف كنيد, كپي نماييد, در قسمت هاي مختلف گوشي كه با فايل منيجر گوشي نمي شود دسترسي داشت دسترسي پيدا نماييد.از اطلاعات خود Backup تهيه كنيد.و به جستجو در گوشي اندرويد خود بپردازيد.

soft98

admin بازدید : 158 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.1.5.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

Trojan Killer

admin بازدید : 128 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.1.5.7 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

Trojan Killer

admin بازدید : 156 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover 1.2.8.1 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

soft98

admin بازدید : 185 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

MSC Adams 2013.0.1 یکی از قوی ترین و شاید بی رقیب ترین نرم افزار های موجود در صنعت وحتی مراکز تحقیقی , نرم افزار  MSC-Adams  می باشد . این نرم افزار حدود 25 سال پیش توسط جمعی از نخبگان دانشگاه میشیگان به نگارش در آمد و تا به امروز توانسته است جایگاه قابل توجهی در صنعت بدست آورد . این نرم افزار با قابیلتهای بسیار متنوع و بالای خود , مهندسان را در ایجاد , آزمایش , بررسی , بهینه سازی طرحهای سیستمهای مکانیکی قبل از رسیدن به پیش ساخت فیزیکی یاری می کند. با بهره گیری از بخش های مختلف در نظر گرفته شده در این نرم افزار می توان با شبیه سازی حرکتی سیستم مکانیکی , تست سینماتیکی سیستم , اندازه گیری نیروهای وارد بر اتصالات و .... عمر قطعه در چرخه کاری را تعیین نموده و مکان دهی قطعات را بصورت بسیار دقیقی انجام داد. همچنین بررسی کنترل ارتعاش سیستم ها و امکان انجام تست ها برای قطعات قابل انعطاف منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. 

soft98

admin بازدید : 167 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Gmail 4.3.1 یک ابزار سریع و کارآمد می باشد که محصولی از سوی کمپانی گوگل بوده و شما را از وجود هرگونه مشکل در رابطه با دسترسی به صندوق نامه های شما به دور نگه خواهد داشت. این برنامه تنها مخصوص جیمیل بوده و از ویژگی های ارزشمند آن ورود با چند حساب کاربری ، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال ایمیل می توان نام برد.

soft98

admin بازدید : 163 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC
Reversion – The Meeting نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 5,614
  • بازدید کلی : 72,712
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ