loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 180 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Frederic Resurrection of Music v2.10 دانلود بازی Frederic Resurrection of Music v2.10   اندروید
Frederic Resurrection of Music نام بازی بی نظیری برای گوشی های اندروید می باشد که توسط بسیاری از منتقدین رتبه ی بسیار خوبی را کسب کرده است. در این بازی شما با ۱۰ ریمیکس از تنظیم های موسیقی دان معروف – شوپن همراه می شوید تا شوپن را در این سفر پر از خنده همراهی نمایید. همراه با هر یک از آهنگ ها، بسیاری از کمیک های خنده دار وجود دارد که باعث سرگرمی شما می شود. شما با رقیب خود در یک دوئل موسیقی به رقابت می پردازید! این بازی شامل ۱۰ ریمیکس از برترین آثار کلاسیک، ۹ مکان مختلف برای اجرای بازی، بیش از یک ساعت کمیک انیمیشن شده، ۱۸ مدال افتخار در همه ی سطوح سختی بازی. شما برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.
admin بازدید : 152 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Sonic Jump v1.4.b دانلود بازی Sonic Jump v1.4.b   اندروید
دوباره شخصیت پرش کننده ی بازی های قدیمی برگشته است. این بار شما می توانید این بازی هیجان انگیز و ماجرایی را در قالب کیفیت HD بر روی گوشی های خود اجرا نمایید. شما در این بازی می توانید با شخصیت سونیک و یا یکی از دوستان آن به بازی بپردازید و در دنیای جدید سونیک و یا در همان فضای قدیمی بازی، به مبارزه با Dr.Eggman بپردازید. این بازی دارای ۴۸ مرحله متفات، نبرد با رئیس های بازی، رقابت با دوستان خود در رکورد زنی هرچه بیشتر، بازکردن ویژگی های جدید در بازی و … می باشد. گرافیک بی نظیر این بازی با توجه به حجم کم آن از نکات بسیار جالب و قابل توجه می باشد. ورژن اندروید مورد نیاز برای اجرای این بازی به طور دقیق مشخص نشده است.
admin بازدید : 161 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
GRave Defense HD v1.15.0 دانلود بازی GRave Defense HD v1.15.0   اندروید
GRave Defense در سبک بازی های دفاع از برج است و با ویژگی های جدید خود، این دسته از بازی ها را وارد مرحله ای تازه کرده است. این بازی کیفیتی به مراتب بهتر از سایر بازی های دفاعی دارد و ویژگی های خاصی را در خود جای داده است. ویژگی هایی مثل بازی داستانی که در مکان های مختلف با زامبی ها روبرو می شوید و باید از سرزمین خود در برابر آنها دفاع کنید تا در نهایت به هیولای زامبی ها برسید و نابودش کنید. همانند سایر بازی های دفاعی، در این بازی نیز شما باید مهارت های تاکتیکی و استراتژیکی خود را به کار بگیرید و در مسیر حرکت زامبی ها سلاح های سبک و سنگین مختلف خود را قرار دهید تا آنها را مورد هدف قرار دهند. بازی دارای ۱۵ سلاح مختلف و قابل ارتقاست که هر کدام قدرت خاصی دارند. همچنین با پیدا کردن گزینه های مخفی در حین بازی می توانید قدرت دفاعی خود را افزایش دهید.
admin بازدید : 159 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2011 براي موبايل 240x320

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است :
- اضافه شدن Champions league
- اضافه شدن ليگ اروپا
- رابط كاربري قوي
و.....
admin بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کبریت ها برای گوشی های NOKI Symbian S60 V5
بازی کبریت ها از معدود بازی هایی است که قابلت NIM  یعنی بازی دونفره را در یک گوشی فراهم می کند.در این بازی باید بازیکنان با جایگزین کردن کبریت ها در یک سط خاص حریفشان را مجبور به باخت یعنی برداشتن آخرین کبریت کنند..این بازی بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
admin بازدید : 173 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه BlackBerry Software and Games Collection 2011

| دانلود رایگان مجموعه 101 نرم افزار، بازی و تم مخصوص گوشی های بلک بری با لینک مستقیم |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان BlackBerry Software and Games Collection 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 101 نرم افزار، بازی و تم سیستم عامل بلک بری می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. بلک بری یک نام تجاری تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال 1999 اداره می شود. بلک بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای دردست اقدام است. همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدئویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی می باشد. بلک بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. گوشی ها بلک بری دارای توانایی ها و امکاناتی هستند که در دیگر تلفن های همراه موجود نمی باشد. یافتن نرم افزارها و بازی های بلک بری در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار ها و بازی های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 101 برنامه وبازی معروف و پر کاربرد گوشی های بلک بری قرار گرفته است. برنامه های این مجموعه شامل چهار دسته مختلف که شامل نرم افزارهای سیستمی، نرم افزارهای اینترنت، بازی ها و تم ها می باشد. همچنین سعی شده در این مجموعه پرکاربرد ترین نرم افزارها و بهترین بازی های سال 2011 قرار داده شوند.
admin بازدید : 155 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Fast and furius 5 official movie برای گوشی های s60v5
وقتی نام بازی Fast_and_Forius را می شنویم به جرات می توان گفت یاد سرعت و خشم در این فیلم می افتیم.اما اینبار برای شما نسخه 5 این بازی را قرار داده ایم این بازی به سبک رالی می باشد و بسیار هیجان انگیز می باشد که بر روی گوشی هایی باسیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

admin بازدید : 194 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)
block fortress بازی جذاب Block Fortress 1.0   آیفون و آیپد
بازی Block Fortress یک بازی جدید است که یقیناً می‌توان گفت از بازی محبوب Minecraft الهام گرفته شده است. در هر دوی این بازی بازیکن با یک محیط با گرافیک نه چندان بالا روبروست، ولی در عوض قدرت خلاقیت بسیار بالایی به بازیکن داده می‌شود که این بازی‌ها را از سایر بازی‌هایی که شاید گرافیک خیلی بالاتری هم داشته باشند متمایز می‌کند و همین امر باعث شده هر دوی این بازی‌ها جزو بازی‌های پرفروش App Store بشوند. در Block Fortress شما باید یک با مکعب‌هایی که در اختیار دارید برای خود یک قلعه بسازید و از آن در مقابل دشمنان محافظت کنید. در این بازی می‌توانید هرطور که فکرش را می‌کنید قلعه خود را بسازید و سپس در جاهای مختلف آن سلاح‌هایی قرار دهید تا در برابر حمله دشمنانی که به سمت شما می‌آیند از خود دفاع کنید. این بازی همانطور که گفته شد شاید گرافیک بالایی نداشته باشد، ولی شاید کمتر کسی از طرفداران این نوع بازی‌ها به گرافیک آن اهمیت دهد، آنچه مهم است خلاقیت شما است. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad و بالاتر قابل اجراست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 5,607
  • بازدید کلی : 72,705
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ