loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 141 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

kolah ghermezi 92


قسمت ۰۸ اضافه شد

بازیگران:فرهاد آئیش ، پرویزفلاحی پور ، محمد عمرانی ، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس ، هدی زین العابدین ، ناصر گیتی جاه ، افسانه ناصری ،منوچهر علیپور ،خسرو احمدی ، شکوفه هاشمیان ، فرحناز منافی ظاهر ،مسعود سخایی ، مریم سرمدی ،علی دستان پور ، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان …
کارگردان: 
خلاصه داستان:داستان این سریال درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهد نامه ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده ها به وجود می آورد . و …

admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
|فیلم آموزشی نرم افزار Magix Music Maker| 
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|
امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد
همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست
تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم
هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار
FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.
این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.
admin بازدید : 145 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Desktop iCalendar 2.0.0.177 با ایجاد تغییر در تقویم دسکتاپ باعث زیبایی آن می شود. در واقع این نرم افزار با اضافه نمودن یک تقویم بسیار زیبا و شیک به صورت کمرنگ و محو در سطح دسکتاپ ویندوز باعث زیبایی آن می گردد. همچنین تعداد بسیار زیادی پوسته تقویم در این نرم افزار قرار گرفته که با انتخاب هر کدام از انها می توانید یک تقویم رومیزی بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ویندوزتان داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر جنبه ی زیباسازی دسکتاپ دارای کاربردهای متعددی است و در آن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی قرار گرفته که هر کدام از آنها به شما در انجام برخی از کارهای دلخواهتان کمک می کنند. به عنوان نمونه شما قادرید تا این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که قرارهای مهم کاری و مناسبتهای مهم زندگی تان را در تاریخ و زمان مشخص شده یاد آوری نماید و یا با استفاده از نشانگر آب و هوا از وضعیت دقیق آب و هوای محل سکونت خود اطلاع یابید هر کدام از این امکانات و قابلیت ها علاوه بر کاربرد خود با نمایش بر روی دسکتاپ باعث زیبایی آن نیز می شوند.

soft98

admin بازدید : 175 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Remo Recover Windows Pro 4.0.0.32 نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی های ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم Remo Recover Windows می باشند. الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای Microsoft Windows 7,  Vista, XP,  2003 or 2008 می باشد.
soft98

admin بازدید : 164 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Pokki

Pokki 0.262.11.412 اگر از استفاده کنندگان نسخه جدد سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 8 باشید حتماً تا امروز با برنامه های زیادی برای اضافه کردن منوی استارت قدیمی ویندوز به این نسخه از ویندوز مانند Start8، Start Menu X و … آشنا شده‌اید.
برنامه رایگان Pokki در نسخه قبلی خود امکان دسترسی به صدها برنامه و بازی رایگان را در App Store خود از طریق نوار وظیفه (taskbar) ویندوز به استفاده کنندگان خود می‌بخشید. اما با انتشار ویندوز 8 توسعه دهندگان این برنامه تصمیم گرفته‌اند محیط مدیریتی این برنامه را به یک استارت منو جذاب برای ویندوز 8 تبدیل کنند تا از این راه بسیاری از کاربران دیگر که نیاز به استفاده از استارت منو در ویندوز خود دارند و از امکان جدید ویندوز 8 با نام Start Screen که در نوشته آموزش کار با صفحه شروع ( Start Screen ) ویندوز 8 با آن آشنا شدیم خوششان نمی‌آید به برنامه Pokki جذب شوند. به همین دلیل نیز پس از نصب نسخه جدید برنامه Pokki با نام Pokki for Windows 8 در ویندوز خود تغییرات زیر به صورت خودکار در سیستم شما انجام می‌شوند.
admin بازدید : 167 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Intel Chipset Device Software 9.4.0.1017 از این درایور برای نصب مادربردهای با چیپست Intel می توانید استفاده کنید. در واقع INF های لازم برای سیستم عامل توسط این برنامه به ویندوز اضافه می شود. شکافهای PCI و PCI Express و پورتهای USB و SATA و IDE به ویندوز شناسانده می شوند.

soft98

admin بازدید : 169 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
MOBILedit! 6.9.0.2876  یکی دیگر از نرم افزارهای منحصر به فرد برای کنترل موبایل از طریق کامپیوتر !MOBILedit می باشد.
 شما می توانید توسط این نرم افزار و با متصل کردن گوشی خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و یا کابل به راحتی فایل ها ، سند ها و آهنگ های مورد علاقه خود را به کامپیوتر و یا بلعکس ارسال کنید. همچنین از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی شماره گیری کنید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارهایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید.شما توسط این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید میتوانید به سادگی از تمامی داده های گوشی خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.از دیگر مزیت های این برنامه و در صورت برقرار بودن ارتباط بین گوشی و کامپیوتر شما از طریق کامپیوتر میتوانید اس ام اس های دریافتی را مشاهده ، پاسخ و آن ها را ذخیره کنید.

همچنین با استفاده از تکنولوژی mBoox شما قادر خواهید بود اسناد موجود در گوشی خود را به همراه عکس ها از گوشی بخوانید و گرد آوری کنید. به صورت آنلاین می توانید فایل های سرگرم کننده، مسیری که درآن دارید رانندگی می کنید، یادداشت های سخنرانی ها، ای بوک ها، بررسی جنس مواد، کتاب راهنما، جک، قرارداد ها و هر متن نوشته شده را به موبایل خود انتقال و آن ها را در راه بخوانید.

soft98

admin بازدید : 180 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Frederic Resurrection of Music v2.10 دانلود بازی Frederic Resurrection of Music v2.10   اندروید
Frederic Resurrection of Music نام بازی بی نظیری برای گوشی های اندروید می باشد که توسط بسیاری از منتقدین رتبه ی بسیار خوبی را کسب کرده است. در این بازی شما با ۱۰ ریمیکس از تنظیم های موسیقی دان معروف – شوپن همراه می شوید تا شوپن را در این سفر پر از خنده همراهی نمایید. همراه با هر یک از آهنگ ها، بسیاری از کمیک های خنده دار وجود دارد که باعث سرگرمی شما می شود. شما با رقیب خود در یک دوئل موسیقی به رقابت می پردازید! این بازی شامل ۱۰ ریمیکس از برترین آثار کلاسیک، ۹ مکان مختلف برای اجرای بازی، بیش از یک ساعت کمیک انیمیشن شده، ۱۸ مدال افتخار در همه ی سطوح سختی بازی. شما برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.
admin بازدید : 152 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
Sonic Jump v1.4.b دانلود بازی Sonic Jump v1.4.b   اندروید
دوباره شخصیت پرش کننده ی بازی های قدیمی برگشته است. این بار شما می توانید این بازی هیجان انگیز و ماجرایی را در قالب کیفیت HD بر روی گوشی های خود اجرا نمایید. شما در این بازی می توانید با شخصیت سونیک و یا یکی از دوستان آن به بازی بپردازید و در دنیای جدید سونیک و یا در همان فضای قدیمی بازی، به مبارزه با Dr.Eggman بپردازید. این بازی دارای ۴۸ مرحله متفات، نبرد با رئیس های بازی، رقابت با دوستان خود در رکورد زنی هرچه بیشتر، بازکردن ویژگی های جدید در بازی و … می باشد. گرافیک بی نظیر این بازی با توجه به حجم کم آن از نکات بسیار جالب و قابل توجه می باشد. ورژن اندروید مورد نیاز برای اجرای این بازی به طور دقیق مشخص نشده است.
admin بازدید : 161 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
GRave Defense HD v1.15.0 دانلود بازی GRave Defense HD v1.15.0   اندروید
GRave Defense در سبک بازی های دفاع از برج است و با ویژگی های جدید خود، این دسته از بازی ها را وارد مرحله ای تازه کرده است. این بازی کیفیتی به مراتب بهتر از سایر بازی های دفاعی دارد و ویژگی های خاصی را در خود جای داده است. ویژگی هایی مثل بازی داستانی که در مکان های مختلف با زامبی ها روبرو می شوید و باید از سرزمین خود در برابر آنها دفاع کنید تا در نهایت به هیولای زامبی ها برسید و نابودش کنید. همانند سایر بازی های دفاعی، در این بازی نیز شما باید مهارت های تاکتیکی و استراتژیکی خود را به کار بگیرید و در مسیر حرکت زامبی ها سلاح های سبک و سنگین مختلف خود را قرار دهید تا آنها را مورد هدف قرار دهند. بازی دارای ۱۵ سلاح مختلف و قابل ارتقاست که هر کدام قدرت خاصی دارند. همچنین با پیدا کردن گزینه های مخفی در حین بازی می توانید قدرت دفاعی خود را افزایش دهید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 5,551
  • بازدید کلی : 72,649
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ