loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 241 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

HTC Home Apis 3.0 Build 620 Final یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home که از سافت 98 دانلود میکنید ، می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند.

soft98

admin بازدید : 135 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار افکت گذاری تصاویر Wondershare PowerCam v2.1 آندروید


Wondershare PowerCam نرم افزار بسیار مفید و حرفه ای به منظور افکت گذاری تصاویر در گوشی های دارای سیستم عامل آندروید است ،  ده ها نوع افکت و تنظیماتی که برای هر عکس نیاز دارید مثل تنظیمات نور ، برش و … را با این برنامه خواهید داشت . Wondershare PowerCam همچنین قابلیت تشخیص چهره ها و تمرکز بر آن را بصورت خودکار نیز دارد ، تبدیل عکس ها،  به عکس های مینیاتوری و همچنین Collage و Panorama از دیگر ویژگی های این نرم افزار هستند که به چشم می خورند

admin بازدید : 146 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت SMS با chomp SMS v5.67 آندروید


chomp SMS نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید به منظور مدیریت کامل SMS های گوشی است ، اگر تا به حال نرم افزار مدیریتی برای پیامک های خود نداشته اید ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم. از جمله ویژگی های chomp SMS می توان به روشن شدن صفحه نمایش در هنگام دریافت SMS ، شخصی سازی نمایش لیست SMS ها ، پاسخگویی سریع در هنگام قفل بودن صفحه گوشی ، محافظت به وسیله Lock Pattern ، ایجاد لیست سیاه ، ساخت Widget روی صفحه نمایش با دو ابعاد کوچک و بزرگ ، سرویس TextFreak برای ارسال SMS رایگان به گوشیهای iPhone ،iPod ،Android و BlackBerry، نمایش SMS های مبادله شده به شکل چت و … اشاره نمود.

admin بازدید : 173 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه BlackBerry Software and Games Collection 2011

| دانلود رایگان مجموعه 101 نرم افزار، بازی و تم مخصوص گوشی های بلک بری با لینک مستقیم |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان BlackBerry Software and Games Collection 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 101 نرم افزار، بازی و تم سیستم عامل بلک بری می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. بلک بری یک نام تجاری تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و همچنین تلفن های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال 1999 اداره می شود. بلک بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای دردست اقدام است. همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدئویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی می باشد. بلک بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. گوشی ها بلک بری دارای توانایی ها و امکاناتی هستند که در دیگر تلفن های همراه موجود نمی باشد. یافتن نرم افزارها و بازی های بلک بری در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار ها و بازی های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 101 برنامه وبازی معروف و پر کاربرد گوشی های بلک بری قرار گرفته است. برنامه های این مجموعه شامل چهار دسته مختلف که شامل نرم افزارهای سیستمی، نرم افزارهای اینترنت، بازی ها و تم ها می باشد. همچنین سعی شده در این مجموعه پرکاربرد ترین نرم افزارها و بهترین بازی های سال 2011 قرار داده شوند.
admin بازدید : 190 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

Full Screen Caller ID PRO 9.5.1 نرم افزار قدرتمندی است که امکان نمایش تمام صفحه عکس فرد تماس گیرنده را در گوشی های اندرویدی شما فراهم می آورد. نرم افزار امکان شخصی سازی اعلان ها در مورد تماس های دریافتی و گرفته شده، اس ام اس ها، ایمیل ها و تماس های از دست رفته را فراهم می نماید. قابلیت خواندن نام اشخاص تماس گیرنده، شخصی سازی دکمه های نمایش، سفارشی سازی رنگ و اندازه متن نمایشی، امکان استفاده از تصاویر گرفته شده با دوربین و امکان استفاده از عکس پروفایل دوستانتان در فیسبوک از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد.

soft98

admin بازدید : 144 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه آندروید GO Launcher EX 3.32 می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

  • قابل نصب به روی آندروید 2 به بالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 5,536
  • بازدید کلی : 72,634
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ