loading...
پاتوق دی ال
admin بازدید : 321 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
Resident Evil 6 همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.
Resident Evil 6

admin بازدید : 175 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

LeoMoon ParsiNegar 1.24 پارسی‌ نگار کامل‌ترین نرم‌افزار رایگان برای پارسی نویسی، که برای گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. این نرم افزار دارای ۲ بخش «صفحه‌کلید سیستمی» و «ویرایشگر یونیکد» می‌باشد. از صفحه‌کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد.

soft98


admin بازدید : 614 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل 384 قلم استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز ایکس پی، ویستا، هفت و هشت میباشد.

از قلم های این مجموعه که همگی با حرف 2 و B آغاز میشوند. در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار استفاده کنید.

soft98

admin بازدید : 149 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
JetPhoto Studio Pro 4.15.1 نرم افزاری است که می توان از آن بعنوان ابزار مفیدی در زمینه سازماندهی و مدیریت عکس های دیجیتالی نام برد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا قادر باشید عکس های دیجیتالی را طبق زمان، مکان، برچسب های خاص، کلمات کلیدی و یادداشت ها دسته بندی نمایید تا وقتی به دنبال عکس های خاصی هستید که بعنوان مثال در تاریخ یا مکان مشخصی گرفته شده اند، به راحتی آن ها را بیابید. JetPhoto Studio امکان انتقال، ذخیره، دسته بندی، ویرایش، پرینت و به اشتراک گذاری عکس ها را برایتان فراهم نموده و در ساخت گالری های عکس اینترنتی، فیلم، اسلایدشو، اسکرین سیور، والپیپر و آلبوم های فلش ابزارهای مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع JetPhoto Studio استودیویی برای انتقال، ذخیره، سازماندهی، ویرایش، چاپ، به اشتراک گذاری تصاویر و بطور کلی کار با تصاویر است. بازبینی عکس ها روی یک نقشه از طریق نرم افزار و مشاهده مکانی که عکس در آنجا گرفته شده است، از ویژگی های برچسته نرم افزار است.

JetPhoto Studio عکس های دیجیتال را به همراه مسبرهای GPS برای مکان یابی خودکار عکس ها، تطبیق می دهد و سپس عکس ها را روی Google Earth و Google Map لینک می کند.

JetPhoto Studio

admin بازدید : 141 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin Screen Capture 9.8.2 تصویر برداری از صفحه مانیتور برای مقاصد خاصی استفاده می شود ، یکی از کاربردهای فراوان آن ساخت مجوعه آموزشی تصویری است که اگر تا به حال نرم افزارهای آموزشی تصویری مانند آموزش تصویری Corel Video Studio ، Adobe Photoshop و ... را دیده باشید متوجه خواهید شد که در این زمینه این دسته نرم افزارها کاربردهای زیادی دارند، OdinShare Odin Screen Capture نرم افزار مفیدی در این زمینه است که شما با استفاده از آن می توانید از صفحه مانیتور خود تصویر برداری با عکس برداری کنید و در صورت نیاز یک مجموعه آموزشی تصویری بسازید ، کار با این نرم فزار بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید .

soft98

admin بازدید : 292 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
YouWave for Android Home 4.1.1 برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی آندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید.

تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی آندروید غوطه ور شوید. برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم آندروید نسخه ی 2.3 پشتیبانی می کند. شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.

YouWave for Android 2.2.0

admin بازدید : 139 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Aiseesoft Registry Optimizer 3.1.10 یک برنامه پاک‌کننده رجیستری و سیستم که به شما در حفظ یکپارچگی رجیستری ویندوز به وسیله پاک کردن فایل‌های اضافه و بی‌مصرف و تعمیر خطاهای رجیستری کمک می‌کند. همچنین این برنامه قادر است تا به عنوان یک ابزار برای حفظ حریم خصوصی شما به وسیله پاک کردن تاریخچه‌های ثبت‌شده در سیستم عمل کند. از ویژگی‌های این برنامه قابلیت بازیابی رجیستری ویندوز می‌باشد که باعث می‌شود ریسک اعمال تغییرات در رجیستری ویندوز به وسیله برنامه ناچیز باشد.


admin بازدید : 203 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

SnagIt 11.2.0.101 ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود . حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.


admin بازدید : 189 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Crysis 3 بازی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر شده است.
مأموریت ما خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه است، به نظر حرارت آن بالا رفته و ممکن است در اثر آن انفجار صورت بگیرد. کمی جلوتر، دشمنان به ما حمله می کنند و مبارزه آغاز می شود. اولین چیزی که چشم ما را به خود خیره می کند، نورپردازی قوی بازی است.

 

نام بازی: Crysis 3
پلتفورم : PC
ژانر: Action
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
درجه بندی سنی : 16+

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 1,293
  • بازدید سال : 6,583
  • بازدید کلی : 73,681
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ